Hej! :) Är det någon här som kommer att skaffa home? :D
Det värkar ju vara så coolt :D
(utsäkta om en liknande tråd redan har skapats.) :lol: :lol:
Hej! :) Är det någon här som kommer att skaffa home? :D
Det värkar ju vara så coolt :D
(utsäkta om en liknande tråd redan har skapats.) :lol: :lol:
Om jag köper ps3 det är gratis
Ja Det är ju bra det med :)
Men kostar det att ladda ner möbler? Det borde det för att alla kan ju inte ha värsta galna biljadär lya xD
Men det kanske är gratis ändå :S Det unika är väl att kunna möblera stället då :P
↗ till inläggetDet är gratis med möbler men det finns speciella möbler som kostar lite.:) :) :)Ja Det är ju bra det med :)
Men kostar det att ladda ner möbler? Det borde det för att alla kan ju inte ha värsta galna biljadär lya xD
Men det kanske är gratis ändå :S Det unika är väl att kunna möblera stället då :P
Ooo Vad nice! :D
Tur/hoppas inte att det inte är som på habbo hotel xD
Värsta plånboks parasiten ju xD :cool:
mm, men jag kommer inte bli så aktiv på home då menmen, 1 timme veckan bliret nog. va gött att man inte behöver betala för typ alla möbler :D
Spel tider eller? :(
näpp :D.. Jag får spela dator och så hur mkt jag vill.
Men jag vill också ha tid att göra annat.
Men vad kan man göra på det? är det ganska verkligt?
Ojdå... Fullspäckat schema eller? xD
En timma i veckan :P
Jag har för mycket fritid Haha
Så jag kommer att lira ps3 24/7 :D
(Kanske den första och andra dagen) Men sen när man vant sig lite så blir det väl normala speltider :P Man vill ju inte att det sociala livet går åt h*lvete xD
Fast det har redan gjort det lite men... Jag kommer ändå spela Home mycket :D
Asså vad gör man när man spelar Home ens? :P
habbo hotel?
Aa Nästan som det... Bara myyycket mer advancerat och såklart... Billigare!
Inge svindlare här inte ;P
Inte vad jag tror :P
Man får väll med home och det är väll gratis? och man får med lite möbler om man köper spel.,
Coolt :D:D
Och ja, det är gratis :) :)
Diskret sätt för Sony att samla ihop pengar..
Ja Det är klart. men det är bättre än rånarna Habbo iallafall x)
jag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :D
↗ till inläggetf*n vad grymt :Djag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :D
Jag köper skivan för 670:- !!
Nä Jag skoja :P Det borde komma ut nu i höst ju :D
när kommer det ut
Känns som om man redan har sett detta.
I The Sims.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in