klister92 Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Skrivet 15 Maj 2007 var är wii billigast. vilken butik ? det ska inte vara en internetbutik. En vanlig butik asså. BR leksaker har jag sett att de har slutat sälja. Citera
Gäst Szellerie Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Skrivet 15 Maj 2007 Alltså, det är halvt omöjligt att få tag i om man inte beställer ett. Citera
klister92 Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2007 Är det omöjligt? men releasen var ju för länge sedan. köper folk lika mycket wuíi nu?. även om jag bor i en mindre stad. Citera
Pedemaster Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Skrivet 16 Maj 2007 jag tycker inte att wii är så bra. För att man blir trött när man spelar. Men annars med andra konsoler så sitter man bara ner på sin soffa och softar och tar det lugnt. Citera
Pikachu86a Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Skrivet 16 Maj 2007 Är det omöjligt? men releasen var ju för länge sedan. köper folk lika mycket wuíi nu?. även om jag bor i en mindre stad. Ja folk köper mycket Wii. Den är fårtfarande en bristvara här i Sverige. Om man inte köper den på nätet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.