Pokefan150 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 S H ! T Asså För det första finns det ingen som skulle vilja låna ut d chain till dig för det andra finns det ingen som heter x slayer N A A A B ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 slayer x heter han du har inte vänner då om du säger att ingen lånar ut saker finns personer som lånar ut rares Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jaha, blir väl en avstängning då för två användare. Man får ha en användare, inte två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 tror du jag bryr mig eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) tycker inte du ska sluta spela runescape.... :angry: du ska fortsätta scamma tills hela runescape pajar!!! scamma alla lvl 100+ och ge 1 mille te alla 3-30 då måste jagex höja priserna i alla affärer och sen tar alla pengar slut så har ingen råd att köpa nått och kadam så har du skappat kaus :evil: :gitarr: Redigerat 31 Maj 2007 av Zelzahim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 tycker inte du ska sluta spela runescape.... :angry: du ska fortsätta scamma tills hela runescape pajar!!! scamma alla lvl 100+ och ge 1 mille te alla 3-30 då måste jagex höja priserna i alla affärer och sen tar alla pengar slut så har ingen råd att köpa nått och kadam så har du skappat kaus :evil: :gitarr: <{POST_SNAPBACK}> [/quote Hoppas du skämtar. Jag tror att han hinner bli bortagen innan han en scammat häflten av alla 100+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 lol jag scammar inte på rs men om jagex får reda på vad jag har gjort kommer jag bli ip banned 1000% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 heej kan jag köpa någon acc för typ fm lr rs pengar?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 heej kan jag köpa någon acc för typ fm lr rs pengar?? :)omfg scammade en på red mask! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Asså Mith du är en noob..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 vill du se min red mask in game? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Mith, du är en noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg