Cyper Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 En myt börjar så biler dt mer och mer jag har varvat spelet har inte sett nån myt!!! När tråden äntligen har sjunkit bumpar du skiten. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/doh.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Ehm om man kollar denna vid så dödar man big foot på ett uppdrag. Jag har aldrig sett bigfoot på nått uppdrag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) Det är ett modd uppdrag! Redigerat 26 Januari 2008 av FD_2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Modd uppdrag ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 ett uppdrag man kan ladda ner till PC,det finns inte med i Original Uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jag har sett hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 om hajen är en myt så har jag sett den 4 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) om hajen är en myt så har jag sett den 4 gånger Smart. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/doh.gif Redigerat 31 Januari 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jasså! varfördå?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) jasså! varfördå?? :meddum: Du sa att ''om hajen är en myt så har jag sett den 4 gånger.'' Exakt samma sak som att säga ''Om hajen inte finns har jag sett den fyra gånger.'' En myt är en myt och är inte sanningsenlig. Just därför lät det oerhört dumt. Redigerat 31 Januari 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jasså! varfördå?? :meddum: Du sa att ''om hajen är en myt så har jag sett den 4 gånger.'' Exakt samma sak som att säga ''Om hajen inte finns har jag sett den fyra gånger.'' En myt är en myt och är inte sanningsenlig. Just därför lät det oerhört dumt. han är bara 10 år-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg