💬
Logga in
Fuska.se

Fånga Mew!

115 svar · startad

Om du har pokemon stadium och transfer pak eller känner någon som har det så kan du lägga in alla pokemon och item i stadium. det är värt att börja om. genom att köra mot andra tränare kan du möta andra pokemon. du kan till och med möta blastoise och moltres i level 7. du kan även möta scyther och arcanine på blå. de finns egentligeninte vilda på blå. jag har börjat om på blå några gånger nu.

27 Jan 2004

Det funkar för mig dedär mew fusket :D :D :D :D

15 Feb 2004

Min Kompis FUSKADE till sig mew på nåt sett

16 Feb 2004

hur var skriver man in det

17 Feb 2004

Det funkar, tack!

Exakt så här ska man göra!!

-----------

1. Ställ dig utanför det där huset och spara. Gå ner och tryck Start dirext medans du är mellan rutorna. Välj att flyga med din pokemon.

2. Flyg till Ceuleran City och gå mot bill. Möt Slowpoke-killen och vinn. Du kan trycka på start ingen nu!

3. Flyg till Lavender och gå åt vänster i den smala gången och StartMenyn poppar upp av sig själv.

4. Tryck B och inte Exit och nu börjar du automatiskt en match med.. Mew!! =)

Den är häftig på gul!! =)

läs det här, kan ruby

gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml 

ps.ja lovar de funkar.ds

den adressen funkar inte för mig

oops sorry kan nån ta bort den här jag läste inte det senaste brevet

Senast ändrad:

man går til bill och säger att det står en gubbe i hans trädgård sen när han går ska du gå efter honom och in i trädgården och där finns mew :D

man kan fuska så man får massor av masterballs!

18 Feb 2004

man  går til bill och säger att det står en gubbe i hans trädgård sen när han går ska du gå efter honom och in i trädgården och där finns mew    :D

det är väll inte sant eller

Senast ändrad:

Min Kompis FUSKADE till sig mew på nåt sett

jag gjorde som det stog i den länken bara as lätt=)
28 Feb 2004

Det funkar, tack!

-----------

1.  Ställ dig utanför det där huset och spara. Gå ner och tryck Start dirext medans du är mellan rutorna. Välj att flyga med din pokemon.

2. Flyg till Ceuleran City och gå mot bill. Möt Slowpoke-killen och vinn. Du kan trycka på start ingen nu!

3. Flyg till Lavender och gå åt vänster i den smala gången och StartMenyn poppar upp av sig själv.

Vilket hus i vilken stad?
1 Mar 2004

på vägen mellan lavender å saffron city finns ett hus. där ska man spara.

2 Mar 2004

Det funkar, tack!

-----------

1. Ställ dig utanför det där huset och spara. Gå ner och tryck Start dirext medans du är mellan rutorna. Välj att flyga med din pokemon.

Vilket hus? :huh:
7 Mar 2004

gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml

ps.ja lovar de funkar.ds

after all....e d lättaste med gameshark...

det där funkar väl inte att möta mew????Han kunde man väl bara få tag i om man skickade sitt spel till nintendo för några år sedan eller?

8 Mar 2004

jo, detta funkar, men det är en bugg. men de rätta sättet va att få den från nintendo.

Vad är bugg? :blink: :huh: :blink:

15 Mar 2004

Jo det funkar jag har en på lv.27

Är det någon som vet hur man får Mew utan att gå in på någon hemsida, da ???????????

jag vet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in