💬
Logga in
Fuska.se

Stöld

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

en på wow stal 2g och en bandit mask från mig så jag undrar hur jag ska få honom bannad.

var skriver jag till blizzard och anmäler honom??

Nivå 5 · Fuskare

det ska vara ett röd frågetecken längst ner på skärmen. tryck där så ska du kunna välja katogorier. välj den som handlar om Behavior/Harassment. Där ska du skriva om ditt problem, men blizzard gör typ inget i 95% av dom som skickar in. det blir ännu mindre om det handlar om så lite guld <_<

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Exakt hur stal han?

Loggade han in på ditt account eller lurade han dig på nåt sätt via trade?

19 May 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

han lurade mig via trade.

jag är ganska ny i wow världen så jag viste inte riktigt hur jag skulle göra

↗ till inlägget

han lurade mig via trade.

jag är ganska ny i wow världen så jag viste inte riktigt hur jag skulle göra

Jag tror inte att det finns nåt att göra, du kommer inte få tillbaka pengarna av Blizzard.

Nivå 3 · Lärling

Nepp, det är ditt fel att du gjorde det.

Exakt, och om han skulle ninjat skulle du inte ha en chans heller.

Nivå 16 · Legendfuskare

vilken server spelar du på? du kanske kan få 2 eller 3g av nån annan på fuska som spelar på den servern eller om du har kompisar.

men vad är det för "bandit mask" du pratar om?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Bloodelf banditmask?

Hursom helst så får man ingen hjälp av Blizzard om man har blivit scammad. Då får man skylla sig själv.

Nivå 16 · Legendfuskare

jaha den här http://thotbott.com/i23909 har tydligen 8.5% drop av en level 7 mob så det ska nog inte vara så svårt att få tillbaks

EDIT: nu står det "hard to find" på moben, men hur mycket är en sån värd på ah?

..40g står det på en sida..

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Jepp, den är rätt så sällsynt.

Du kan skaffa den på Azuremyst Isle.

Nivå 3 · Lärling

Droppas av stealthande blood elfs som bara gör sig synliga för low lvls due till aggro range. skräp men är "bra" för RP <.< ful är den oxå:)

↗ till inlägget

Droppas av stealthande blood elfs som bara gör sig synliga för low lvls due till aggro range. skräp men är "bra" för RP <.< ful är den oxå:)

Den är ju cool!

(synd att den inte typ räknades som mail och var för lvl 52+ och epic... och va skït bra!

Nivå 16 · Legendfuskare

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

Den är värd 20g på min server :S

OFFTOPIC WARNING

↗ till inlägget

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

Det du sa "Läste på en sida"

på båda 2

stog ju på thottbot sidan :lol:

"..40g står det på en sida.."

säg Thottbot istället för en sida :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Han kanske inte kom ihåg namnet. Det är ändå ett krånglit namn i början.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

jag läste 40g på en annan sida än thotbott men det där med macro var på thotbott -_-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in