Hoppa till innehåll

Varningar


Kerby
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan.

 

Varför ta bort sidan om 5år :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin är 20 år nu, om 5 år är han 25, vem vet om han är intresserad att fortästta då, han kanske skaffar familj, krävande jobb ect. Jag vet i och för sig inget om hur hans liv ser ut nu men det är vad jag kan tänka mig. Jag lär nog själv inte vara kvar så länge till av liknande själ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin är 20 år nu, om 5 år är han 25, vem vet om han är intresserad att fortästta då, han kanske skaffar familj, krävande jobb ect. Jag vet i och för sig inget om hur hans liv ser ut nu men det är vad jag kan tänka mig. Jag lär nog själv inte vara kvar så länge till av liknande själ.

 

Ja men om han skaffar familj och så kan han väl sälja sidan till något företag eller nått sånt där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För er som har hakat upp er på talet 26,3 så stog det ett ~ -tecken framför = aproximativt 26,3 år = ungefär runt 20-30 år sådär.

Innebörden är att man blir bannad för alltid, inom den tiden så har man med allra största sannolikhet bytt ISP, tappat intresset, sidan bytt ägare/lagts ner etc. Om det är 10 år, 30 år eller 100 år spelar förmodligen ingen större roll.

 

Ja Kerby, om du får två varningar till och du inte tar bort någon innan dess så kommer du med största sannolikhet att bli bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan.

 

Inte säkert att sidan är fullt så populär, admin kanske inte vill ha kavr den..vem vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...