du är ganska beroende på allt va? för ett tag sen var det ju salt-godisdreggel...dreggel...dreggel... Vill oxå ha.... Knakse en sån man ska ha i garderoben... eller varför inte bägge två? Kan gömma ena under kudden...
Har Ni..
Heh... du ska se mig i en spelaffär... där kan man snacka om beroende....
Jag vet... It's a curse! Jag blir beroende av allt jag ser!! Kanske inte allt... då skulle det bli väldigt jobbigt att se en reklampaus på tv...
e grabbar vill inte förstöra nöjet med att "softa" varandra iett "softis-krig"
men snart kommer alla soft pistoler att vara
ORANGE till färgen
detta för att hindra folks från att råna med dom
flera av mina kompisar haren
JAG tycker dt ere roligare att köra cs
ps. personligen ogillar jag dt hela ds.
det har jag hört. ;)e grabbar vill inte förstöra nöjet med att "softa" varandra iett "softis-krig"
men snart kommer alla soft pistoler att vara
ORANGE till färgen
detta för att hindra folks från att råna med dom
flera av mina kompisar haren
JAG tycker dt ere roligare att köra cs
ps. personligen ogillar jag dt hela ds.
Men jag har redan köpt mitt :D
jag har en Uzi älskar att köra Soft air guns krig med mina kompisar vi kör typ Som cs vi är i lag vi går ut tiill skogen.jag hade klippt en mössa som det blir terrorist mössa sen la jag på mig glas ögon så jag inte får skott på mitt Öga.min kompis tog av sina glas ögon han fick ett skott av min andra kompis mitt under ögon brynin men det var hans fel han tog av sig dem han sa jag klarar mig .
Normalt..JaG hAr En MeN jAg HaR bArA dÖdAt 2 MeD dEn!!!!!!!! :ph34r:
vadå en myra och en spinel <_<(Grozzer @ 17/08-2004 21:27:31)JaG hAr En MeN jAg HaR bArA dÖdAt 2 MeD dEn!!!!!!!! :ph34r:
Normalt..
myra o spindel?
fattar inte..? :blink:
att han har dödat 2 st med den.. en myra och en spindel
HAN MENAR ATT JAG DÖDAT EN MYRA OCH EN SPINDEL MEN DET VAR FAKTISK EN SPINDEL OCH EN MASK!!!!!!!!!!!!!myra o spindel?
Jag har en Walther P990 Heavy och en Beretta P.678A.
blablabla.....(bloodman @ 18/08-2004 07:52:27)myra o spindel?
HAN MENAR ATT JAG DÖDAT EN MYRA OCH EN SPINDEL MEN DET VAR FAKTISK EN SPINDEL OCH EN MASK!!!!!!!!!!!!!
samma sak.
b2t