Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Espeon, det är ett bra team. Det är ett naturligt team och bra för att vara i sapphire. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Här är mitt tips: Electrode (en av spelets snabbaste pkmn) Relichant Swellow Roselia Banette/Dusclops (vilken av dem man helst vill ha) Camerupt Lag utan legender är alltid bäst! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det är lätt att knäcka det teamet -_- med och utan legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Här är mitt tips: Electrode (en av spelets snabbaste pkmn) Relichant Swellow Roselia Banette/Dusclops (vilken av dem man helst vill ha) Camerupt Lag utan legender är alltid bäst! :) Skulle lätt utplåna det där teamet med bara tre Pokemon. Redigerat 5 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Mitt andra tips med legender: Kyogre Wailord Rayquaza Electrode Camerupt Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det skulle jag också slå lätt med tre Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 mewtwo är inte bra på spelen. har han på diamond och jag har mew också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Mewtwo dålig? Den har skyhöga base stats och har näst bäst sp atk-base stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Driver du, du kanske har tränat din mewtwo och mew på fel sätt. Jag vet inte hur du har tränat din mewtwo, din mewtwo kanske har fel nature eller fel attacker, attackerna måste stämma med statusen också. Tränar du den rätt så är den helt obesegrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg