:) jag har alltid undrat vad är bäst pokemon teamet eftersom man bara kan ha 6 pokemon på handen ....! :lol: jag undrar vem som kan jgöra bäst teamet och det teamet tänker jag ha om det är bra ps för ruby eller Sapphire emerald
Vem Kan Sätta Bästa Pokemon Teamet?!
vad menar du??
han utlyser typ en "tävling utan pris" om vem som kan komma på bästa teamet , det ka han sedan använde på R/S/E
jaha man kan typ ha groudon,sin starter o linkade andra legender.
men det var inte riktigt vad jag ville ha ..... jag vill ha eggxaksta pokemon!!! :blink:
Kyogre
Groudon
Rayquaza
Venasaur
Blastoise
Charisard
iaf mina bästa :gitarr:
kan man ta med evs och natures?
jack: dina vart litte bra men inga bra electisca pokemon två eld och två vatten fattas pcyhic (stavas)
alakazam
charizard
crobat
articuno
lugia
tyranitar
(jag har inte haft dem men dem är nog rätt bra.)
rätt bra men inga bra fight pokemon . men annars var det bra du ligger på plats nummer 1
:kung:
alakazam
tyranitar
lugia
charizard
machamp
crobat
bytte bort articuno eftersom både Lugia o Articuno är fåglar.
Extra pokemon(på datan):
Kyogre!
Ninjask
Skarmory
Metagross
Kyogre
Mewtwo
Lugia
Metagross
Tyranitar
Gardevoir
Blaziken
Jolteon
Salamence
MissingNo
MissingNo
MissingNo
MissingNo
MissingNo
MissingNo
Mew
Mew
Mew
Mewtwo
Mewtwo
Mewtwo
låter tråkigt men dom äger, har själv dom.... mew kan lära sig vilka attacker som helst och mewtwo är över lag den starkaste pokemonen.... för att ta ut dom behövs minst 3 dark pokemon typ tyranitar och därför lär man en mew attacker som tyranitar är svag mot.
↗ till inläggetöhh okej dave37 du e ett skämtMew
Mew
Mew
Mewtwo
Mewtwo
Mewtwo
låter tråkigt men dom äger, har själv dom.... mew kan lära sig vilka attacker som helst och mewtwo är över lag den starkaste pokemonen.... för att ta ut dom behövs minst 3 dark pokemon typ tyranitar och därför lär man en mew attacker som tyranitar är svag mot.
Kyogre
Swampert
Jolteon
Crobat
Charizard
Sceptile
↗ till inläggetbra här kommer plaseringenKyogre
Swampert
Jolteon
Crobat
Charizard
Sceptile
1:umbreon_moon
2:garra of desert och för sta killen på 3an
daves är ju bäst, men det är ju legendariska.Annanrs vinner lätt Umbreon_moons!
↗ till inläggetnej ör att det är bara dåligt att ha 3lika dana pokemondaves är ju bäst, men det är ju legendariska.Annanrs vinner lätt Umbreon_moons!