Hej, har funderat lite på regel §1.16.
Man får ju inte skicka fm till den data med samma IP som en själv, då undrar jag om det gäller även med saker, typ som hjul, är det också emot reglerna ?
Hej, har funderat lite på regel §1.16.
Man får ju inte skicka fm till den data med samma IP som en själv, då undrar jag om det gäller även med saker, typ som hjul, är det också emot reglerna ?
Ja det är det.
Ja det måste det iaf vara för om man inte får skicka FM från din dator til´l din dator så för man inte det med föremål. Som vinn 0-200 hjul mm
SlayerX har varit medlem 2 år mer än mej så han vet garanterat......tror jag ;)
gå in här då kan ni bränna hembränt det är jätte roligt bli medlem helt gratis Haxed när ni är inne får ni instruktioner hur ni ska börja man kan ha gängkrig göra hembränt med mera
↗ till inläggetgå in här då kan ni bränna hembränt det är jätte roligt bli medlem helt gratis Haxed när ni är inne får ni instruktioner hur ni ska börja man kan ha gängkrig göra hembränt med mera
Ursäkta?
Har du blivit hackad eller är du bara dum? :huh:
Men lol!
Kishuna, ditt inläg är ändrat av boffaroffe oxå xD Totarios oxå XD
Han är ute och busar -.-'
-.-' Men bläääää GoD O.o Boffaroffe e en busig modde
Men tänk om jag har en bror på fuska då som jag vill skicka FM till då.
Det är väl ett undantag..??
Fast då måste man väl PMa admin om det är okej.
T.ex jag är Szelleries broder får jag skicka FM till han..??
Eller jag vet inte...
↗ till inläggetHåll er till ämnet. Desutom ändrade jag deras inlägg för att förstöra en länk. Och eftersom någon citerat inlägget så fick jag ändra 2 st!-.-' Men bläääää GoD O.o Boffaroffe e en busig modde
↗ till inlägget-.-' Men bläääää GoD O.o Boffaroffe e en busig modde
Men om det ska ändras så kan man väl göra det lite seriöst oxå.
Back to topic snälla någon. Inga fler inlägg om något som inte har med ämnet att göra, ok?
Man måste ju få köpslå med t.ex. syskon. Min syrra Ninomi använder samma dator som mig, får inte vi byta saker med varandra då, eller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in