senste filmen jag såg va pirathes of the caribbien 3
betyg: 2/5
tyckte att den blev en stoooooor besvikelse :(
senste filmen jag såg va pirathes of the caribbien 3
betyg: 2/5
tyckte att den blev en stoooooor besvikelse :(
troja i skolan :P
Grindhouse Planet Terror
3/5
Den var nog mer äcklig än läskig.
Vi såg "syskonen baudelairs olycksaliga liv" i skolan i går och det var nog den senaste filmen jag har sett...
Hade redan sett den så den var inte så bra.. =/
Såg "Hata Göteborg" i skolan.
Den var riktigt sjuk. Visa ansikts uttryck var för sköna.
7/10
Ja såg stardust!
tyckte den var bra. Handlar om en kille och en tjej på äventyr i ett magiskt rike. 9/10 :sorcerer:
hah. bra förklaring på stardust! Xd
såg "Along came Polly..." igår.. rätt okej (a)
7/10
Vad kvinnor vill ha... XD
4/5
Bättre än vad jag trodde faktiskt.
House Of Blood, snubben som gjorde den har sett lite för mycket på Dusk Till Dawn. Den var också ganska knäpp
5.5/10
Titel: I Am Legend
Will Smith spelar Robert Neville som är ensam kvar i New York City efter ett utbrott av det såkallade Krypto viruset. Viruset muterar folk och har en rabiesliknande effekt- Så för att beskriva filmen kort: Will Smith ensam i en stad full av zombies.
Filmen var väldigt bra och storyn var lite mer originell än de flesta andra zombiefilmer. Värd att se på bio! :P
Betyg: 9/10 - De digitala zombiesarna kunde ha varit bättre.
Mega: Den låter bra, xD Måste se den genast.
Beowulf... den sög hårt och är den värsta filmen jag någonsinn sett.. en j*vla komedi som inte ens följer myten
Titel: Stand by me
Filmen handlar om fyra vilda pojkar i 12 års åldern som ska dra och se på ett lik. I filmen så följer man de fyra pojkarna då de ska gå till liket, ganska skum handling men filmen var mycket bättre än vad jag trodde.
Betyg: 8/10 , min första intryck var att det var en dålig film men en bit in så är den väldigt bra!
såg "måndag hela veckan" för några dagar sedan.
den handlar om en man som återupplever en måndag hela tiden.
betyg: 6/10, tyckte att den blev lite långtråkig ibland......
↗ till inläggetsåg "måndag hela veckan" för några dagar sedan.
Ah, nej, den filmen är ju en riktig höjdare.
guldkompassen 6/10 stardust 8/10
↗ till inlägget↗ till inläggetsåg "måndag hela veckan" för några dagar sedan.
Ah, nej, den filmen är ju en riktig höjdare.
tyckte mest att den va tråkig :P
Ett päron till farsa i Europa (Hette nåt sånt)
Titel: Arn- Tempelriddaren
Snabbinfo: Baserad på Jan Guillou's böcker om Arn. (1-3). Filmen är den dyraste Svenska filmen någonsin gjord.
Såg den på: Svergie premiären.
Filmen handlar om Arn då man får följa med honom först när han är liten och blir skickad till munk "skola" (lol?) och då han växer upp där och får lära sig att slåss, skriva, läsa, prata andra språk, osv.
Arn blir sedan hemskickad till sitt hemland. Resten får ni se i filmen ;) ...
Annat: Jag blev värkligen ledsen då man såg "kända ansikten" i filmen som man inte alls kunde sätta in i deras position. Vissa skådespelare var lite kassa på att spela krigare, syftar då mest på de "kända ansiktena" och barnen.
Betyg: 8/10 , även fast jag inte tyckte att den var en kanon film så måste jag ändå ge en stor applåd till alla som har tillverkat filmen, för att vara en Svensk film så tycker jag att den är jätte bra!
Kiminozo ~Next Season~ OVA 01
Wow.. Man blir riktigt ledsen av Kimi Ga Nozomu Eien :( Det här avsnittet var rent av ... sorgligt...
(Anime).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in