Hej , har någon några tips om hur jag ska skaffa pengar till epic flying ganska snabbt?
Jag har gjort typ alla questes.
Någon slags grinding sak skulle vara bra.
Hej , har någon några tips om hur jag ska skaffa pengar till epic flying ganska snabbt?
Jag har gjort typ alla questes.
Någon slags grinding sak skulle vara bra.
Farma Primal fire, på min server får man ca 30g each för dom :) Man kan hitta dom i Shadowmoon Valley och Blades Edge, finns säkert mer ställen, och det går snabbt också !
primal airs säljer du för typ 50g!
iaf... du borde farma primals imo, man säljer de flesta för 20g+, kolla thottbot för olika drop rates av dom
(dom droppar motes, som man gör till primals)
Hmm.. det låter bra . Vissa säger att man kan skaffa typ 300g / hour i Outlands , vet ni hur? ;)
Quests
det är många elements i elemental platau tror jag det heter och fire elemntalen droppar mote of fire vatten emelemntalen water och såvidare det är ett bra ställe men det brukar vara några där. (norr i Nagrand uppför vattenfallet)
↗ till inläggetBeror på vilken server man spelar på, på min server så säljer man primal air för 25g. ;)primal airs säljer du för typ 50g!
iaf... du borde farma primals imo, man säljer de flesta för 20g+, kolla thottbot för olika drop rates av dom
(dom droppar motes, som man gör till primals)
En kompis till mig att det var bra att farma här: länk
Du kommer få upp en karta med prickar dit du ska gå, han skulle skaffa primal water tror jag det var, har själv aldrig vart där
ok ska testa de
ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill
↗ till inläggetELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill
ja vet , men ibland e det så många där . då går det värsta segt. och det finns inte water elementals där.
↗ till inläggetdet låter rätt så bra, ska nog gå dit i level 70ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill
Rekommenderar INTE elemental plateau, åtminstone på min server så finns det ca 20 pers där dygnet runt.
farma i mana forgesen i netherstorm, du får en j*vla massa repsaker med scryer som du kan sälja/byta +vendor thrash +skitmycket netherweave cloth.
jo det finns visst water elementals på platau i vatten området till höger när man flyger upp man kan fiska motes också i dom "stimmen" på samma ställe
↗ till inläggetRekommenderar INTE elemental plateau, åtminstone på min server så finns det ca 20 pers där dygnet runt.
På min server burkar det vara typ 5 åt gången där.
Rekommanderas det då? ;)
↗ till inläggetNej. Du kommer att slösa bort tid och kunna döda yterst få mobs.Rekommenderar INTE elemental plateau, åtminstone på min server så finns det ca 20 pers där dygnet runt.
Dra Blade's edge mountain. Där finns det fire elementals som droppar mote of fire.
Kan komma med cords lite senare :gitarr:
Är det inte många som farmar i Blade Edge mountains också ?
Inte på min server.
Okey , Kan man få coords :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in