Jo jag satt och läste lite i en spel tidning som heter player one...där stog att det kommer en liknande game boy som liknar game boy advance och att den kommer att konkurerra med game boy advance och SP väldigt mycket...e det nån som vet något mer om detta skriv gärna några rader här! :roll:
Ny slags liten game-boy konsol!
Jag har den tidningen också ...... jag tror att man kunde spela alla Gameboy spel GB GBA GBA SP Pocket.... tror ja iaf .
jag vet inte! tyvärr
vaffö skriver du då katten?
Coolt har ni någon bild?
e de inte PSP ni pratar om??? PSP e playstation portable.
nja det kan va gameboy all stations som har kommit ut i sverige!....eller venta den kom ut i juli i japan september i usa nej den kommer ut 2004 i europa (altså gameboy all statoins)! har ni någon scanner så du kan scanna några bilder?
nja det kan va gameboy all stations som har kommit ut i sverige!....eller venta den kom ut i juli i japan september i usa nej den kommer ut 2004 i europa (altså gameboy all statoins)! har ni någon scanner så du kan scanna några bilder?
nej gameboy all stations komme ut 2005 i sverige! ba så du vet!
På PSP kan man inte köra game-boy-spel.
Vad är gameboy all stations?
Nån har ju byggt om gameboy advance till en telefon. Grymt!
Det är inget Game Boy Advance som är ombyggt. Det är N-Gage som Nokia har tillverkat. På det kan man både spela och ringa.
men de kommer ut en slags kasett som man stoppar in i gba så blir den en slags telefon!!! de sog ja på tv 4+.
På PSP kan man inte köra game-boy-spel.Vad är gameboy all stations?
gameboy all stations är dä nyaste gameboyet har precis kommit ut i USA
Jag såg på ON-OFF tidningen i dag om N-Gage! Den kommer från Nokia som Zyper sa och kostar 1696 eller så kostade de 396! Jag vet inte riktigt men jag har en scanner men den funkar inte! Är det nån annan som kan scanna bilden?
http://213.238.202.163/screen.php?url=18912_2.jpg
Jag hittade den på Webhallen. :)
de där e nokia-gage
Ja, det var det han ville ha bild på. DonaldDuckGenius alltså.
ok men han säger det kommer en ny slax gameboy
Det var Alexius, ja. Nu var det DonaldDuckGenius som ville ha en bild på N-Gage.
Jag har inte hört någonting om ett nytt slags Game Boy.
inte häller jag de får räka med nya gameboy hoppas dem inte gör nya gameboy konsoler