I detta inlägget så skulle jag gärna vilja veta vad som har hänt er jag har själv mött vulpix i vattnet och rattata
Skriv Konstiga Saker
En gång när jag spelade så försvann ljudet.Mysko!
min gameboy flippa när jag spela så jag mötte jirachi vart jag en gick mysko :rambo:
Mötte en vurmple i lv2 som gjorde tackling på min blaziken i level 100 med Hp 500 Den dog:7
Den kanske hade Pokemegarus?
Tja, många saker har hänt nät jag har mixat med mitt Pokémon Blå :P Annars så var det rätt skumt när jag mötte 2 shinys efter varann på mitt Emerald ( Otrolig tur :P ) eller när jag inte blev stoppad av Prof. Oak på Pkmn blå ( Innan man går ut i gräset i början )...
mötte en latias och latios på samma gång
↗ till inläggetMötte en vurmple i lv2 som gjorde tackling på min blaziken i level 100 med Hp 500 Den dog:7
Jag tror att buggen är att blaziken har 500 hp, går inte med 252-55 ev och 31 dv!
↗ till inläggetSjälv tror jag han ljuger.Mötte en vurmple i lv2 som gjorde tackling på min blaziken i level 100 med Hp 500 Den dog:7
ja kanske
Förut när jag spelade Ruby gick jag till stranden där den där Aroma lady står.Så stog jag övanför dom där som man kan "hoppa över".Sen så såg hon mig och gick upp för dom där man kan "hoppa över"!!Hoppas ni fatta vad jag menar.
wierd o.O
var någonstans dark zebra?