Ja, när man kollar på skapa tunnering så kostar det 10 000 000 fm :blink:
Är det en bugg?
Ja, när man kollar på skapa tunnering så kostar det 10 000 000 fm :blink:
Är det en bugg?
jag ser det också!! konstigt!
ja me :o ...wierd
Jag också! :blink: :o
Mm, vet inte riktigt varför... det är väl under utveckling så admin höjde priset så att ingen skulle kunna köpa något som han håller på och grejjar med?
Eller så är spelhörnan borta :>
Haha, f*n vad smart du är Boffaroffe. :P
så man kan allstå inte göra nåt med det föremålet då lr?
Någon sa till admin att han inte hade tagit bort en Turnering i Spelhörnan-föremålet efter att ha tagit bort den(Spelhörnan). Nu har han höjt priset för att folk inte ska slösa FM genom att glömma bort sig.
Jag ska skaffa en sådan...
Har också sett det här.
Men vad händer om nån rik på FM skulle köpa det..?? =O
lr om man har det från förrut?
Då fungerar inte saken... Det står typ "Hacking Attempt! Your IP will be saved and you'ill get a bill on your mail!" Nej, så står det nog inte...
↗ till inläggetj*vlar du... nån som tänker iaf :)Eller så är spelhörnan borta :>
Men varför inte ta bort föremålet istället?
↗ till inläggetHahahahaha.Då fungerar inte saken... Det står typ "Hacking Attempt! Your IP will be saved and you'ill get a bill on your mail!" Nej, så står det nog inte...
Men tänk om det ligger en länk till en annan spelsida o_O
↗ till inläggetJamen lol, admin orkar inte. Det skulle jag inte heller göra om jag såg 30000 medlemar gnälla...Eller så är spelhörnan borta :>
Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe...
↗ till inläggetJo, men han kanske vill göra något med den i framtiden.Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe...
↗ till inläggetSom vadå..??Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe...
Ska han skapa en ny spelhörna elle..??
↗ till inläggetJag har ingen aning, i sådana fall skulle jag ju skrivit ett exempel. =DMen ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe...
jaha det var ingen bugg i affären
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in