SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Först av allt, du måste ha en freewebs sida som låter dig coda själv. Sen en låt. 1: Nu logga in på freewebs gå dit där man redigera, Tryck på add folder, skriv vad somhelst, nu gå till Single uploading, sen välj ditt folder, sen välj din låt du vill ha Nu tryck på ditt folder, så kopiera länkaddressen till din press nu använd ljud taggen exmp ljud=0 länkadressen /ljud Redigerat 10 Juni 2007 av SuperLat Citera
Gäst OneDream Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) vill bara tilllägga: du behöver inte ha en freewebssida! kan även vara nån annan sida! :D ah, eller menar du en gratissida ? Redigerat 10 Juni 2007 av OneDream Citera
SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2007 Ja, gratis, men vill man ha någon som kostar så visst, men onödigt. Citera
Firecracker Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Skrivet 11 Juni 2007 Alltså finns det igen annan gratis sida istället för freewebs. För att det står att mitt ljud typ e för stort. Citera
epaaj Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Skrivet 11 Juni 2007 Klart det finns. Hur bra de är vet jag dock inte. Tyckte inte freewebs var så bra när jag testade dem senast. Men det var ett tag sen. Bara att söka på google eller kolla på nån webbsida som handlar om webbprogrammering eller liknande. www.phpportalen.net (tror jag det är) har en lista på massa olika webbhotell nånstans. Vissa är bra, andra mindre bra. Flera är gratis. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.