Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.
Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o
Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.
Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o
Ännu en äckel rogue utan skillz som gör en film.
Så, du är bättre menar du? :>
Den va ganska bra. men dåligt att du snabbspolar filmen , man missar mycket då.
Najs, rating i 3v3?
vad heter låtarna som du spelar i filmen??
var kanska bra
Låtarna = Poisonblack - Rush, Hack Sign - Yosashii nånting och Hack Sign - Aura.. Förresten var det 2v2, och inte 3v3.
Såg inte mycket, men av det som jag såg så var det väll bra antar jag. Såg dock bara några få sekunder p.ga den kassa kvaliteten.
Inte värt att göra en film om det här :S
Bli bättre i pvp först , naab..
Vet, Gamecam suger.
↗ till inläggetHar gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.
Fär det första det finns 1000 och åter 1000 sånna här filmer med rogues som har hittat en paladin eller något kör arena och hoppar omkring en hjälplös person om du ska göra en pvp film så är ett tips att du solar gubbarna och inte går i en jätte grupp.
jag kritiserar inte dig eller din rogue du och han är säkert jätte bra men det blir tråkigare och tråkigare varje gång man ser en sån här film så nästa gång följd mitt tips så kommer det bli mer såännande :)
Alltså, den var väl ganska okej. TROR jag, för man såg inte vad f*n som hände!
kvaliten låg på 0, och att du snabbspolar gör det verkligen sämre!
Kvaliteten brukar inte vara särskilt bra på video.google...
mohaha jag lirar bättre rogue än dig o jag har inte ens en lirar på brorsans i bland :P :P :P
bra men ta ner lite på tempot
/// min film ganska gamal men endå.
http://www.youtube.com/watch?v=Y7tT2fCml88
bug i början // comments=?
↗ till inläggetHar gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.
Tack för tipset. I några delar soloade jag faktist :P.. Typ när det var warrior + Paladin mot mig och jag fick ner paladinen.
---
Och Chucky, lägg ut en film du gjort själv med din brorsas rogue så får jag se.
javisst när jag fixat fraps eller nåt
ioförsig e min brors gubbe lite bättre gearad än din inte för o skryta eller nåt ^_^
Vad vill du komma till egentligen? :) , jag ville veta vad ni tyckte om filmen. Inte hur bra du själv tycker du är.
↗ till inläggetbra men ta ner lite på tempot
/// min film ganska gamal men endå.
http://www.youtube.com/watch?v=Y7tT2fCml88
bug i början // comments=?
Såg lite Lamt ut ;)
Och till den andra rogue filmen:
1: Snabbspola inte, och lägg in lite Slowmotion effecter när du crittar.
2: Skaffa Fraps nu!
3: Get ready to ruumble :P
Skulle använt Fraps om det funkat, Det har fått för sig att hänga sig på min dator.. Och förresten har jag slutat WoW för ett tag, så det blir nog inga inkommande.
det sa du visst du sa att jag skulle göra en egen film o visa att jag hade mer skills än dig! för att jag hade sagt det.. :)Vad vill du komma till egentligen? smile.gif , jag ville veta vad ni tyckte om filmen. Inte hur bra du själv tycker du är.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in