Vomiteye Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag är en lvl 33 night elf warrrior och jag har ingenstans att gå och questa, jag pallar inte grinda så de kan uteslutas. Jag är i shimmering flats just nu och grindar men de suger. Alla quests där e gjora förutom dem där man ska snacka me folki badlands och så. Mina quester i STV är antingen oranga eller röda. så, vart ska jag gå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Spara STV tills 40. Gå till Hillsbrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Gjort alla Quests i Southshore redan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Du ska va i Desolace 33-35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 tack:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag gick STV på 29 och hade det lätt, och det finns inte många ally quester i desolace :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Questa i Desolace till 35, gå sedan till STV. Själv questade jag i STV, och sen så gick jag till Desolace på 33, och sen tillbaka till STV på 35. Må vara så att det inte finns många ally quests, men det räcker ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg