alla min .exe filer gårt bort efter varge gång jag startar datan..alal mina spel e borta och program..hjälp?
Alla .exe Filer Går Bort
Det där låter mindre bra. Vet inte vad som är fel. Kanske nåt elakt litet program som bråkar med dig. Har du sökt med nåt antivirusprogram?
På din hemmadator? Vissa datorer på skolor etc. brukar ha s.k. Safety Cards som återställer datorn varje gång den startas, men knappast en hemdator.
ewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=)
↗ till inläggetFormatera istället. ;)ewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=)
↗ till inläggetewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=)
håller med, formatera först och om det inte fungerar så är det fel på hårddisken/virus.
Ja, men om det inte funkar med omformatering så kan de vara något fel på hårdisken.
↗ till inläggetPrecis vad Vitdom sa... men eftersom det bara är exefiler så är det nog inget fel på hårddisken. Hittar du inga virus så är det nog något nytt virus som är på gång. Bara att formatera.Ja, men om det inte funkar med omformatering så kan de vara något fel på hårdisken.