💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Film Ni Någonsin Sett?

32 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Måste nog vara Eragon eftersom de sket i 80% av boken. En ren besvikelse o gå o se den på bio för 200 spänn.

Annars så såg jag grim reaper hos polaren igår, och när filmen var slut så fattade jag inte vrf jag inte satt vid datorn istället för att ha tittat på den.

Nivå 4 · Lärling

Vanilla sky är riktigt dålig, satt och släpade mig igenom hela filmen och den kändes som 5-6 timmar.

Eragon var ganska okej gjord men den var dålig därför att de hade missat så många viktiga detaljer ur boken som den är baserad på.

Tur & retur är en svensk film som nästan provar likna "familjefällan" vilket var väldigt fail.

28 Jun 2007
↗ till inlägget

Amelie From Montre franskt skräp.

Jag tycker att Amelie From Montre är riktigt dålig. Kanske inte den sämsta men mycket, mycket dålig. Hur kan den filmen få 5 + i aftonbladet?

Den sämsta är nog den där Flugornas Herre som vi såg i skolan. Var helt osebar och extremt obehaglig.

Nivå 7 · Fuskare

Få se, kan nog lägga till ett antal filmer till

Svenska filmer (inte alla, men måååånga)

New Blood

Derailed

Double Dragon

jag valde de tre sistnämnda för att de är grymt dåligt gjorda, jag tycker nästan synd om regissören till dessa filmer

... ja, vissa borde nästan skjutas....

29 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

Den absolut sääääämsta,kassaste,dåligt gjorda filmen=Hajen 4 :angry:

Nivå 1 · Novis

doom. skrattretande specialeffekter

8 Jul 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Allt med Adam Sandler är dåligt.

Jag håller inte med dej han är ju skit rolig... :lol:

Svar: Nakna pistolen serien

Nivå 4 · Lärling

Dålig:Spider Man 3

Jätte dålig : Bambi

14 Jul 2007
Nivå 2 · Novis

Star trek: Jakten på Spock

17 Jul 2007

Exorcisten

Värdlens läskigaste/äckligaste jag sätt vill aldrig mer se den , fast ajg bara såg en liten clipp ur filmen ..

Dålig, Gammal, Läskig och basserad på sann historia, hatar sånna filmer med djävueln, dom e för LÄSKIGA <_<

15 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling

Har en del stycken:

The Grudge

Alla American Pie

Happy Feet

The Omen

Mission Impossible

Tyvärr Jim Carrey måste jag säga det här. Copper Mountain suger <_<

16 Aug 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

I princip alla filmer som gjorts det senaste årtiondet med riktiga skådespelare som baseras på serietidingar. Typ Spiderman, 300, X-men, Batman, Daredevil osv.

=o

300 är ju årtiondets film jue!

Atm, så kommer jag inte på nån riktigt dålig film, men det kommer :P

17 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare

Pirates of the carribean 2 är nog lätt en av dom sämsta filmer jag har sett, fy f'n alltså, att jag slösade 2h av mitt liv på den... tragiskt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in