💬
Logga in
Fuska.se

Det Nya Gta Spelet

25 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har hört rykten och läst på gtasajten.com att ett nytt Gta spel kommer komma snart till Sverige(kanske om några månader eller år). Det nya GTA splet heter Grand Theft Auto:San Andres. Hoppas att det är sant

Jupp det är sant.. o att det ska komma ett online spel om GTA med..

Onlinegta? hur fasen kommer det se ut??

67 tommy vercettiar sprinar omkring och gör uppdrag...lär lagga.

1 Mar 2004

mmm..slulle tro det jag också.. :P

mmm de lär det göra...GTA spelen har ju ganska stora banor osv...får la se hur det kommer att funka...

Senast ändrad:

Trådstartare #6

Om det ska komma ett online spel för GTA, tror jag då inte att alla ser precis likadana ut :)

Rockstar har sagt att man velat göra ett GTA MMPORG sen tvåan kom ut

2 Mar 2004

Man kan ju hoppas att det blir lite olika gäng och sånt.. Sen kan man joina ett gäng genom att visa sig värdig sen springa och göra olika uppdrag, kanske ett bankrån eller varför inte ett litet gängkrig om "makten"...

Sen att man får mer "respect" när man har gjort något svårt..

Eller är det bara jag som drömmer mig iväg? :rolleyes:

OM DET KOMMER UT ETT ONLINE GTA E DET NOG SÅ ATT MAN JOINAR IN PÅ OLIKA STÄDER OCH VÄLJA GUBBE OCH SÅ E DET KANSKE SOM VANLIGT FÖRUTOM ATT ALLA GUBBAR STYRS AV ANDRA PERSONER TROR/HOPPAS JAG...

BOJKOTTA ROCKSTARS!!!! DOM j*vlaRNA TÄNKER BARA SLÄPPA DET TILL SKITKONSOLEN PS2!!!! ÄNNU EN ANLEDNING ATT JOINA MIN HATA PS2 KLUBB

Det är väl ett online-spel? Då borde det komma till PC..

6 Mar 2004
Trådstartare #12

Jag vet, men det finns en ny sak som microsoft och sony har kommit på, och det är internet till PS2 & X Box

Dåligt om de bara släpper det till PS2 för den konsollen är inte bra.Borde släppas till PC skulle passa in bättre där tycker jag iallafall

det kommer 10/22

Jag har hört rykten och läst på gtasajten.com att ett nytt Gta spel kommer komma snart till Sverige(kanske om några månader eller år). Det nya GTA splet heter Grand Theft Auto:San Andres. Hoppas att det är sant

vet det läste det på gtaportalen.nu eller vad sidan hette

det är sant
7 Mar 2004
Trådstartare #17

Idag var jag inne på EB Games(en spelaffär) och fråga om det kommer komma nåt spel som heter GTA:San Andres, och dom sa att det finns ett spel som heter så och det kommer komma den 22 Oktober! :lol: , så passa på att spara era pengar :P

Spara NU nee det kommer ju massor av spel som är skitbra innan ju

8 Mar 2004

Men åhhh!!! Jag får mail från rockstar om spel innan dom kommer ut, dom informerar mig om spel... och där står det att det ska komma till PS2 o xbox tror jag så sluta skriva i PC forumet det kommer inte till data i oktober ni får iaf vänta till 2005 som har PC.

10 Mar 2004

min kompis har ett demo av gta:san andreas

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in