oddy Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag säljer nu mitt herdliga tränade lv 126 acc för endast 100 mille. Jag har har full dragon plus aalla dragon vapen två party hats och en cracker. Jag säger inget namn nu och jag vill ha pengar i förskott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Full träff, tror detta är en bluff, bara typ 3 är från sverige med lvl 126. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingMatte Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Bluff. Helt klart. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 hehe. HAde lite tråkigt igår natt och detta är ett¨bra exempel på ett dåligt scam också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Och ett dåligt exempel på spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Bara 3 på lvl 126 i sweden? LOL neej många mer men om du har rätt...så är min granne det han har 2 stycken på lvl 126, jag lovar dig att det är mer en bara 3..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 nu blev jsag ledsen hade väntat mej andra kommentarer, typ en typisk "j*vla noob" kommentar so mtex från mithril. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Full träff, tror detta är en bluff, bara typ 3 är från sverige med lvl 126. lol det finns mer 126 från svergie finns en svensk clan där är över 90+ 126 medlemar från svergie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 nu blev jsag ledsen hade väntat mej andra kommentarer, typ en typisk "j*vla noob" kommentar so mtex från mithril. du fick ju nästan en sånn kommentar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 nu blev jsag ledsen hade väntat mej andra kommentarer, typ en typisk "j*vla noob" kommentar so mtex från mithril. Men den var inte liika ilsken och rolig som mithril >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Haha, en snubbe sa till mig att han äger gubben Zezima. vilken tönt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Haha, en snubbe sa till mig att han äger gubben Zezima. vilken tönt.. jag har sett hundratals säga så när de är i lvl 3-40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg