💬
Logga in
Fuska.se

Postar På Förra Inlägget

12 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej!

Detta har hänt mig två ggr. Om jag skrier ett inlägg igen direkt efter mitt egna tidigare inlägg så kan det nya hamna i det gamla. Då blir det juu helt fel ibland om någon läser vad man skriver. Så, är detta en bugg eller något ni har ställt in?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är en funktion som förhindrar dubbelpostning.

27 Jun 2007

jag tycker det är bra så ingen "spammar" till sig fm o fuskarank

6 Jul 2007
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Ja, det kanske ni har rätt i.

Men det är störande när man postar i sitt förra inlägg. Det blir ju fel när någon läser...

9 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare

Det kan vara störande.

men det är rätt mkt bättre

Varför ska du posta på ditt förra inlägg?

Ändra det förra. Eller om det är meningen att bumpa det så kan du alltid be en moderator göra det, eftersom dem har en funktion som bumpar utan att det postas.

Senast ändrad:

13 Jul 2007
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

eeh, bumpa???

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför ska du posta på ditt förra inlägg?

Ändra det förra. Eller om det är meningen att bumpa det så kan du alltid be en moderator göra det, eftersom dem har en funktion som bumpar utan att det postas.

Nej det har vi inte.
14 Jul 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

Jag skrev en gång efter mitt eget inlägg som var typ flera månader gammalt & då blev det 2 poster.

men istället för att posta ett till så ska man ändra sitt förra, jag skulle bumpa min tråd istället för att göra en ny.

Nivå 13 · Mästerfuskare

om man skriver ett nytt inlägg direkt efter sitt förra så läggs det ihop om det inte gått mer än 3 dygn tror jag det va...

↗ till inlägget

eeh, bumpa???

Lägger topicen högst upp på listan i forumet. (Inte klistar)
5 Aug 2007
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

om man skriver ett nytt inlägg direkt efter sitt förra så läggs det ihop om det inte gått mer än 3 dygn tror jag det va...

Det kan ju förklara det hela, om det stämmer som du skriver.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men nu är den funktionen borttagen, tror jag...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in