Miille Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (redigerat) `*-~Cardinal Knights~-*´ Cardinal knights är en runescape klan som startades för 3 dagar sedan. Vårt motto är: We help each other! Själva meningen med klanen är att vi hjälper varandra att uppnå vårt mål. Dock har vi några krav: * Minst 50 i combat lvl * Ha en gedigen runescape erfarenhet * Vara aktiv! * Var lojal mot klanen och icke envis! Vi har olika events, som bestäms gemensamt av våra medlemmar som tex PK, power fishing, fletching, woodcutting etc. Vi har blandat members-non mebers medlemmar som bör inte vara något problem. Vi söker flera medlemmar bland annat en pk-organizer! Vi lovar dig inte ranken som pk-organizer genom medlemskap utan dock väljer vi bland ledare den mest tillgängliga. Så, bli registrera dig på vår sida och skapa en inlägg i vår rekrutering forum! Ledare: Miille & Run fare Hemsida: http://cardinalknights.22web.net :kung: `*-~Cardinal Knights~-*´ Redigerat 28 Juni 2007 av Miille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Jag kan joina, dock är jag bara online på runescape fredag lördag nu på sommarlovet, men övriga dagar är jag aktiv som få. =) Jag är level 53, och level 47 i mage, men jobbar på det. Håller på att fixa full wizhard (g). Får jag joina? Jag lovar att vara mer aktiv efter sommaren. Nickname är Orckiller198 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Smasi Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Du måste skriva i deras forum, INTE här...Det står tydligt! Good Luck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Ojdå. Ne, då pallar jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Herregud vad slow forum . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Men varför kan dom int ta in medlemar härifrån? Onödigt att gå in på deras hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miille Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 /Care Under denna tid du har whinat så kunde du blivit medlem. Det tar bara 30 secs o bli medlem ya know, ingen activation needed. Want a hug now? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Men palla seriösa klaner. =P Med egen hemsida och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 miille sa att alla kan vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miille Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Är ni alla Members ? :( då kan jag inte vara med tyvär men är i free world med en snubbe i combat lvl 88 :) Stjälvklart kan du vara med ;) Läs i vårt forum o posta på rekruterings forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag tycker om seriösa klaner, med egen server å allt, då har man typ mer makt, men palla bara tag claner, jag kan bli med, men jag måste träna upp min först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ingen reklam på forumet för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg