Tar och livar upp den här här tråden.
Har 1255 Gs.
Tar och livar upp den här här tråden.
Har 1255 Gs.
17295 nu.
5415
17305.
Varför gör jag det här?
5590 har jag nu, men pga EA så måste jag skaffa ett nytt account för att kunna spela online.
Så snart är det 0, nada, hichi igen. :angry:
↗ till inläggetMåste man fixa om alla gamerscore om man skaffar live???5590 har jag nu, men pga EA så måste jag skaffa ett nytt account för att kunna spela online.
Så snart är det 0, nada, hichi igen. :angry:
Nej, men jag måste göra ett nytt account för att kunna spela online på EA spel.
3873
↗ till inläggetSkit. Blir nog också tvungen att göra ett nytt account då.... :(Nej, men jag måste göra ett nytt account för att kunna spela online på EA spel.
Runt 2500-3000 tror jag. Kör bara FM07 och där får man typ 1-3 Gamescore för varje achivments.
omkring 4000
Nu har jag 30 GS på mitt nya account.
↗ till inläggetNej, men jag måste göra ett nytt account för att kunna spela online på EA spel.
Då är ju den uppenbara frågan: Varför?
För EA, dumma som de är, har lyckats göra så att spelet tror att jag är under 13 år. Och nej det är jag inte och jag registrerade mig som 15 år också, bara fel från EA, men nu har jag ett nytt account och allt funkar fin fint.
↗ till inläggetFör EA, dumma som de är, har lyckats göra så att spelet tror att jag är under 13 år. Och nej det är jag inte och jag registrerade mig som 15 år också, bara fel från EA, men nu har jag ett nytt account och allt funkar fin fint.
Det kanske bara var något med Family Settings?
Nej, kollade allt sådant innan, aja 90 gs nu
Jag har 5750 GS nu... :P
har inte kollat på länge men sist hadde jag över 2000 iaf skulle tro att den ligger på runt 2500.
Kan du inte kolla så att vi vet den exakta summan?
255GS
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in