26185.
Men nu har jag ju RROD, så det
lär väl inte höjas på ett tag. :(
26185.
1500 ;)
1330 nu. :P
↗ till inlägget26185.
du verkar ju vara en riktig spel nörd ;P
↗ till inlägget↗ till inlägget26185.
du verkar ju vara en riktig spel nörd ;P
Nörd och nörd...
Jag föredrar hardcore. ;)
Hehe, jag har bara 60. =)
Men jag brukar inte spela så mycket.
2480 nu. :)
1230 hah, spelar bara på ett spel, gta iv. ägaren av xboxen har haft fler spel och haft några achievments, men när man har ghwt.. då j*vlar!!!:D
3030 nu. :)
Jag har drygt 1200, men gamescores bevisar ingenting, det är helt sjukt att bry sig om gamescores man kan till och med köpa Gamescores. Dessvärre kan jag tyvärr inte köra Xbox 360 på ett tag, det är stulet. Kommer att få ett nytt snart.
2515 Gamerscore!
↗ till inläggetgamerscores bevisar inte ett skit, håller med dig. eftersom vissa spel är svårare än andra är det omöjligt att jämföra. dessutom är dem flesta achievements helt sjuka och har typ ingenting med handlingen att göra ( som t.ex. på crackdown: samla in 500 agility orbs )Jag har drygt 1200, men gamescores bevisar ingenting, det är helt sjukt att bry sig om gamescores man kan till och med köpa Gamescores. Dessvärre kan jag tyvärr inte köra Xbox 360 på ett tag, det är stulet. Kommer att få ett nytt snart.
typ 900!
ungefär 16000
jag har så mycket för jag har 22-24 spel :P
har inte riktigt räknat
↗ till inläggetJag har drygt 1200, men gamescores bevisar ingenting, det är helt sjukt att bry sig om gamescores man kan till och med köpa Gamescores. Dessvärre kan jag tyvärr inte köra Xbox 360 på ett tag, det är stulet. Kommer att få ett nytt snart.
Man kan inte köpa GS.
27580 nu.
Viva Piñata har svårare achievements än man
kan tro!
Är inte säker men jag tror jag ligger på 9000.
27620.
Jag spammar vidare. =P
Låste upp Champion och Skill Master Kaim igår.
Båda i Lost Odyssey. The Immortal var verkligen en
apsvår boss, och jag skulle offrat Mack för att få ta
bort hans Cube-attack.
1250! :P
275...
har nu 1411 gc och 84 achiment
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in