ja tycker wow XD
Dåligaste Spelet Som Har Kommit Till Pc
world of warcraft?! driver du med mig? okej att jag inte spelar det, men det räknas ju som en av världens bästa spel... men det sämsta spelet jag har spelat måste vara star trek Legasy, det suger så HÅRT
nått som e tråkigt är jagged alliance 2.
håller med eragon94 så j*vla trökigt är wow spelade det förut men vafan sämst är det ju
Gunz
Alla filmspel som har kommit. Mest hatar jag Harry Potter-spelen. Usch, fruktansvärt dåliga! >: (
Alla sånna här sport spel, hatar dom ╚Ò╚
WOW FTL
↗ till inläggetAlla sånna här sport spel, hatar dom ╚Ò╚
hata sport spel! :medieval:
↗ till inläggetMM exakt, om man säger fifa spelen, alla är ju nästan likadan, fast det skiljer på namnet.Alla sånna här sport spel, hatar dom ╚Ò╚
↗ till inläggethar man 1 har man allaAlla sånna här sport spel, hatar dom ╚Ò╚
↗ till inläggetja tycker wow XD
Skojjar du ?? Wow e Europas största spel har över 8 miljoner spelare ..
Okej , dom kassaste spelen måste vara :
Pokemon (blaah)
Harry potter (w00t?!)
Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@)
Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort)
World of warcraft (månadsavgiften)
S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå)
Sam and max (du gör absolut ingenting)
Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary)
NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte)
Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den)
:) här är min HAT lista :D
↗ till inläggetutan den skulle dom inte ha råd att utveckla spelet så utan den skulle det va som ett vanligt mmorpg spel, det är alltså månadsavgiften som gör wow till ett bra spelOkej , dom kassaste spelen måste vara :
Pokemon (blaah)
Harry potter (w00t?!)
Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@)
Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort)
World of warcraft (månadsavgiften)
S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå)
Sam and max (du gör absolut ingenting)
Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary)
NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte)
Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den)
:) här är min HAT lista :D
BF 2 '-.- Nästan bara online spel.
WoW Alla spelar det och att det har månadsavgift(har man det om man har ett sånt kort?) det gör det det till ett dåligt spel
Harry Potter -.-* :lol: vad är meningen med spelet?
Kan alla WoW fjortisar sluta försvara WoW, om folk tycker det suger så tycker dom att det suger!
Ont tycker supreme commander av egen erfarenhet
WoW, kan det bli sämre?
↗ till inläggetKan alla WoW fjortisar sluta försvara WoW, om folk tycker det suger så tycker dom att det suger!
Ont tycker supreme commander av egen erfarenhet
om någon tycker att wow är bra så är det ju naturligt att man försvarar spelet eller hur?? och vet du överhuvudtaget vad en fjortis är, det finns inte ens "wowfjortisar" eftersom att fjortis är ett sätt att vara och jag tvivlar på att alla som spelar wow klär sig utmanade och är allmänt ytliga