💬
Logga in
Fuska.se

Vad är en Titel?????

42 svar · startad

goldenmew bli int förbanad på mig fö ja kan int dit lösenord! fråg admin om dä!

Jag tror inte GoldenMew tror att det är du FireBlast utan bevis, Du är shjyst (i alla fall mot mig)! Jag tror inte Admin vet vem loggat in i den men han kanske kan ta tillbaka titeln, Men du behöver nog bevis att du har en titel men fråga! Admin är ju snäll! :D

admin kan se vilka som har loggat in i vilken om han går in i och kolla i servern men dä ä så risk fullt att hela sidan kan tas bort! dä stå int namn på vem som loggat in utan vilka datorer!alla datorer har ett namn!men nu holler vi te trån!

Nivå 3 · Lärling

kan man få titlar av att man skriver många inlägg?? innan dom bytte til det nya forumet.. så hade jag typ medlem eller nåt sånt där.. det va bra!

kan man få titlar av att man skriver många inlägg?? innan dom bytte til det nya forumet.. så hade jag typ medlem eller nåt sånt där.. det va bra!

du most köpa dä nu!

jag har frågat admin nu asså jag fick poäng av sboy2 o så kunde jag köpa rank men jag har frågat admin

de dålit att man kan radera sakerna vem skulle vilja göra de men om man skulle det borde man få poäng tillbaka vem håller med

Nivå 5 · Fuskare

är det inte så att som det har hänt för mig att ibland kommer det fram ibland inte

ps.kolla era egna profiler alltså på första sidan på diskusions forumet där det står vilka som är online

23 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall.

om du köper titel nu så blir du det

25 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
säg saning nu vem är det som har loggat in på min o raderat titel säg saning jag är förbannad
S´Det är inte någon av oss som har gjort det. Det är Moderatorerna som kollar runt vad man har skrivit och tar bort de onödiga inlägg som de ser.
Oj då! Det verkar svårt. Är det någon som är hedersmedlem? Inget jag kommer att bli i allafall.

det ser ut som om du kommer bli det

Nivå 10 · Veteranfuskare

det ser ut som om du kommer bli det

Jag lär nog bli avstängd innan jag minst anar det.

men du har juy bara en varning

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag vet det! Men jag är ändå missnöjd med min insats. Jag ville inte ha någon varning, men sen så ställde jag en fråga om spel jag inte hade någon aning om. Men sånt händer,

Nivå 2 · Novis

Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F

Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel?

Nivå 10 · Veteranfuskare
Jag rä en girig buse som sparar alla mina poäng på banken istället för att slösa på titel :F

Jag ska nog köpa titel när jag har mera poäng.. och måste man updatera titeln varje gån man får en ny titel?

Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel.

Hur sätter man in poängen på banken?

Nivå 4 · Lärling

Man behöver INTE uppdatera en titel om man får någon ny titel.

Hur sätter man in poängen på banken?

Du går in på banken och där kan du välja hur mycket poäng du vill sätta in

Nivå 2 · Novis

Bland all menyer högst upp så finns det en.. Den heter bank.. Man ska dra muspekaren över den och sedan trycka på den med vänster musknapp för effekt. När sedan en ny sida laddas kommer det att finnas några funktioner att välja bland. Dels att sätta in poäng men också ta ut om man innan har satt in poäng. För att sätta in poäng väljer du summan du vill sätta in och trycker sedan på knappen med samma namn. Du kommer efter 30 dagar få 3% ränta på poängen och du kommer att få 2% reducerad poäng varje gång du ska ta ut.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men man förlorar 3 poäng om man sätter in.

Nivå 4 · Lärling

Nej det kan man väll inte säga utan 3% av dina poäng kommer du att få varje månad exempel:

Om du sätter in 3000 poäng och om en månad så kollar du det igen och då kommer du att ha 3090 poäng så då har du tjänat 90 poäng

När du tar ut dina poäng så går 2% av dina poäng som du har på banken till banken, fattar du det och det är iaf vad jag tror om det

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej det kan man väll inte säga utan 3% av dina poäng kommer du att få varje månad exempel:

Om du sätter in 3000 poäng och om en månad så kollar du det igen och då kommer du att ha 3090 poäng så då har du tjänat 90 poäng

När du tar ut dina poäng så går 2% av dina poäng som du har på banken till banken, fattar du det och det är iaf vad jag tror om det

Nej, men det var så att jag satte in 150 poäng på banken. Och när jag såg min summa på poäng var det bara 147(inne på banken)poäng. Så det så!
Nivå 4 · Lärling

Nej, men det var så att jag satte in 150 poäng på banken. Och när jag såg min summa på poäng var det bara 147(inne på banken)poäng. Så det så!

Jaha men så har det aldrig blivit för mig iaf

Nivå 2 · Novis

Banken kanske är dum i huvudet?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in