Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag tänkte att jag kunde lägga in mina frågor i en enda tråd, istället för att man skall behöva se trådar av bara mig i forumet :9

Ialafall just nu så har jag glömmt massvis med frågor som jag tänkte ställa... men det kommer nog med tiden...

Ni behöver inte fråga varför jag inte har frågat efter dessa saker när jag kom på det. För att jag hade tänkt skriva, men jag har bara kommit på det när jag inte har varit hemma och inte kunnat skriva här på fuska.se =P

(glömmt när jag kom hem).

så har det hållit på en period, mer o mer frågor... som inte blivit värklighet...

Men nu äntligen kan jag komma med en del frågor! (läs noga)

PS: (Om det är nått som skulle bryta mot regel:

§1.4 - Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam).

Så skulle ni kunna PM'a länken till mig istället :D. (bäst så, så gör det hällst).

Eller så kan ni PM'a mig och fråga om min Hotmail adress/Msn eller nån annan sort av chat program. (så kan vi diskutera om mer avancerade saker där).

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1. Vet nån nått program eller nått som man kan lägga upp på sin sida som gör att man kan dela sin musik med andra (inte så att dom kan ladda ner musiken, en egen Radio Station om man säger så :D)

2.( A ) Vet nån några bra sidor som man lär sig hur man gör mod's banor osv.

2.( B ) Kan nån skicka nån bra guide, (kanske en egen personlig till mig)

av hur man gör steg till steg en egen bana med GtkRadiant. (Jedi academy)

3.Ett program som inte är ett tidsbegränsat demo som man kan surfa anonymt med (Som byter/döljer sin IP)

4.Nån bra In-game screen recorder som inte filmar så kort stund som Fraps o inte laggar så hårt som hypercam 2 (har 2.19 Ghz processor och 1,00 GB RAM).

5.Gratis spel med multyplayer läge som inte har nån tidsbegränsan.

(demo kan det också vara, men inte tidsbegränsade bara).

6. Nån annan bra forum sida, som denna... :rambo:

som jag kan fråga en hel del på också :D (spel o program typ)

7.

Hur ändrar man avi filer till windows media player format, (hypercam 2)?

För att jag gjorde en film till min kompis, och han kunnde inte öppna det för att han värka inte ha hypercam 2...

8.Istället för att skicka en länk till ett program, spel eller nått annat...

vet nån hur man kan lagra upp den saken istället för att göra en genväg till de ställerna/sakerna?

9. (comming soon =P?)

Tack till er som lägger ner er tid för att hjälpa mig :D!

Redigerat av mario

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...