Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Hur ska man göra för att klistra trådar i sitt gruppforum om man är admin i gruppen? :) p.s. Gå med i Spelprogrammerarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) I fall om du ska klistra en tråd så går du in på den tråden du vill klistra. När du har gjort det bläddrar du längst ner och klickar på moderatoralternativ och väljer alternativet fäst det här ämnet. Redigerat 8 Juli 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 alltså... Jag ser inget ställer där det står "moderator alternativ". :S Men jag är då admin i gruppen. kan någon kanske skicka ett screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 isåfall är du inte moderator i gruppen. man måste även vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag är ju ägare av gruppen. Ägaren ska väll ändå kunna göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 köpte du genom sms eller i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 ja, då måste man köpa en moderatorplats, och ge den till dej själv. Admin är ganska smart.. om man har pengar på mobilen så tjänar man ju på det. Det gör även admin XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) hmm, okej... -.- Men tack för att du hjälpte mig i alla fall. :) Redigerat 8 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.