är det kul att spela online?
Online Spel!
Det är nog inte så många som har provat, eftersom det inte finns så många spel som man kan spela online på :(
Men jag hoppas det kommer fler :)
Jag med.Det finns 1080 gradeer Avalanche,MKDD.dem ajg vet.
Eftersom nintendo nu har bredbands adapter, varför gör dom inte alla nya spel online och vanligt??!! :blink:
jag vet det! jag bad om kometarer av dom som har provat!!!Det är nog inte så många som har provat, eftersom det inte finns så många spel som man kan spela online på :(
Jag ville bara säga varför det inte var någon som hade skrivit här, man vet ju aldrig med dig... :rolleyes:(Nisse08 @ 02/03-2004 19:46:02)Det är nog inte så många som har provat, eftersom det inte finns så många spel som man kan spela online på :(
jag vet det! jag bad om kometarer av dom som har provat!!!
också phantasy star online och phantasy star onlineII ska och så komma!
Ettan och tvåan finns redan ju.trean ska komma.
man får väll vänta lite! ser du nu? kommer säkert fler!(Putte @ 02/03-2004 20:21:15)(Nisse08 @ 02/03-2004 19:46:02)Det är nog inte så många som har provat, eftersom det inte finns så många spel som man kan spela online på :(
jag vet det! jag bad om kometarer av dom som har provat!!!
Jag ville bara säga varför det inte var någon som hade skrivit här, man vet ju aldrig med dig... :rolleyes:
Nintendo satsar inte så hårt på online spelen säger ju shigeru miyamoto
sa han varför?
JA DET ÄR KUL ATT SPELA ONLAIN
Just det, onlinespelning utgöt minst 50% av spelet. Headset är också viktigt så att man kan komunicera snabbt med de man spelar med.JA DET ÄR KUL ATT SPELA ONLAIN
Ibland är det kul att spela online har provat några gånger hos en kompis.
Men jag tröttnade efter ett tag.Men jag tycker också att de borde göra spelen så alla med multiplayer läge kan spelas online också