Ja vilken tycker ni e den bästa musikvideon??
sj tycker ja Britneys nya, inte pågrund av låten men...ja ni som har sett den fattar va ja menar...
Ja vilken tycker ni e den bästa musikvideon??
sj tycker ja Britneys nya, inte pågrund av låten men...ja ni som har sett den fattar va ja menar...
Jag ahr itne sett så många musikideos.
Det finns många som e bra men några e ju Britney Spears-Toxic From the Inside-Linkin park
har du sett Briteys nya, ja diggar inte låten men musikvideon e ju nästan oslagbar...
rhcp me californication
Smack my bitch up med prodigy :P
skoja bara det är nog Right here Right now med fatboy slim...
jag tycker thriller..
Tycker Where Is The Love! Dom springer runt och sätter ut lappar som visar ett frågetecken!
lugnt en av dom bästa , men det är ju mer som en kortfilm, men annars så är The Darkness musik videos grymma eller varför inte ZZ-Tops she got legs.jag tycker thriller..
jag tycker att rhcp med All around the world
Äntligen en som vet hur en bra musik-video ska vara..Smack my bitch up med prodigy :P
skoja bara det är nog Right here Right now med fatboy slim...
Den med Fatboy Slim är grym..
den nya musikvideon med inflames som är quiet space.den e ju grym!
och misfits-scream!misfits scream är så j*vla bra med han goerge a romeo han som gjorde day of the living dead och dom filmerna.grym make up på band medlemmarna i misfits också!
Men nu hat MTV barnförbjudit den för att Britney e för sexig lr nåt så dom visar den bara på natten.har du sett Briteys nya, ja diggar inte låten men musikvideon e ju nästan oslagbar...
kolla då på ztv,där går den på dagarna(Imaginary @ 07/03-2004 20:26:36)har du sett Briteys nya, ja diggar inte låten men musikvideon e ju nästan oslagbar...
Men nu hat MTV barnförbjudit den för att Britney e för sexig lr nåt så dom visar den bara på natten.
Mina digital-kanaler fungerar inte just nu :((Schassen @ 14/03-2004 14:22:24)(Imaginary @ 07/03-2004 20:26:36)har du sett Briteys nya, ja diggar inte låten men musikvideon e ju nästan oslagbar...
Men nu hat MTV barnförbjudit den för att Britney e för sexig lr nåt så dom visar den bara på natten.
kolla då på ztv,där går den på dagarna
50-cent p.i.m.p (G-unit) Remix med snoop dogg
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in