7,5/10 är ganska svårt när man ska putta på golfen men annars är det skoj.
Wii Sports Från En Skala 01-10
8/10 tennis är så kul :D
Håller med, tennis är bäst.
3/10 FÖR JA TRÖTNADE EFTER TVÅ DAGAR ;:
Runt 6.
Har två Wii-motes.
Annars tröttnar man rätt fort på det.
9/10, jag är den ända som inte har tröttnat på det efter 1 månad?
Jag fick det i Mars och jag har inte tröttnat på det. Men jag sitter ju inte och nördar på det.
jag ger den en 4:a
4/10 Man tröttnar ganska snabbt..
↗ till inläggetDen får 4 för Nintendo Wii är inte kul ! :angry:
men va f*n gör du på ett wii forum då, låt oss som tycker wii är kul få tycka det!
dra till nått j*vla ps2 forum om det nu är så j*vla mkt roligare än att sitta där o skriva att wii suger på ett wii- forum
jag tycker 5/10
spelet är kul när man inte har nått annat men de blir lite tråkigt i längden
↗ till inläggetAlla får ju tycka vad dom vill, och du kan inte bestämma vilket forum han ska va på..↗ till inläggetDen får 4 för Nintendo Wii är inte kul ! :angry:
men va f*n gör du på ett wii forum då, låt oss som tycker wii är kul få tycka det!
dra till nått j*vla ps2 forum om det nu är så j*vla mkt roligare än att sitta där o skriva att wii suger på ett wii- forum
jag tycker 5/10
spelet är kul när man inte har nått annat men de blir lite tråkigt i längden
Och han menade aldrig (enligt mej) att alla andra skulle tycka det.. Låt alla föra fram sin åsikt!
4/10! Man tröttnar fort.
man tröttna alldeles för fort och det är tråkigt när alla lärt sig att man knappt ska röra sig alls för att göra de bästa rörelsena <_< 4/10
4/10
10/10!!! (Fick det för två dar sen)
Bowlingen är svinit kul när man lärt sig
Golfen är svår men rolig :P
Boxningen är skit kul och blir bara svårare och svårare
Baseboll är lätt och underhållande :)
och tennisen är ochså lätt men kul ennu roligare när man e fler tror ja :rolleyes:
har jag glömt nått??
6/10
jag ger ger den 9 av 10 för man kan spela många :lol:
4/10
Inte direkt något som man sitter och spelar om man har andra spel men det är inte direkt dåligt...