Hoppa till innehåll

Jag Har En Fråga!

Dolphin

Rekommendera inlägg

Jag klickade på mina inställningar och sedan såg jag en ny sak i menyn "Byt Visningsnamn" så jag klickade på den länken. Jag förstår inte vad det är för något, kan någon vara snäll och förklara för mig?

Jag hade en terori om att det var där man bytte användarenamn, men den här texten fick mig att tveka:

Att byta visningsnamn kommer inte påverka ditt användarnamn.
Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Punkmantic

Vi säger att du byter ditt visningsnamn till Olle, Då heter du olle, men loggar in med Dolphin förstår du? Jag hetter burninghypno innan, men bytte visningsnamn till Punkmanic, men jag loggar in med namet burninghypno

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag förstår vad du menar, Punkmantic. Men jag förstår inte varför man ska logga in med sitt gammla användarenamn när man byter sitt så kallade visningsnamn. Det är väl bara onödigt och komplicerat?

Håller med! Men spara ist. så du loggas in automatiskt så lipper du hålla reda på det,!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visnings namnet är ju inte knytet till inloggningen och ditt konto här på fuska. Jag antar att funktionen som är väldigt vanlig på andra forum har lagts till för att man ska kunna ändra det namn som alla kan se här på fuska. Det blir ju inte svårt och komplicerat eftersom du inte behöver minas och skriva in visningsnamnet för det kan du ju hitta då du loggat in.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Ojdå, det var något nytt.

Ja. Där ser man, fina nya funktioner. Dock vill jag inte byta själv.

Paelsboll: Då vet ju ingen vad du har för login, då kan de ju bara gissa sig till. Och rätt lösen ska det också vara... vilket till 99,99999999999%.... skulle vara omöjligt med tanke på hur många kombitationer det finns.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Paelsboll

Paelsboll: Då vet ju ingen vad du har för login, då kan de ju bara gissa sig till. Och rätt lösen ska det också vara... vilket till 99,99999999999%.... skulle vara omöjligt med tanke på hur många kombitationer det finns.

Mhm.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Exakt, det tänkte jag också på. Men sen får man ju inte glömma att dem kan veta vad man hade för login förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Exakt, det tänkte jag också på. Men sen får man ju inte glömma att dem kan veta vad man hade för login förut.

Ja, det är klart att vänner kommer att veta det. Däremot en hacker som registrerar sig på sajten, hmmm... lycka till *inte*.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...