💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Macintosh?

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej..

ja undrar va är macintosh egentligen??

6 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

det första stora företaget som gav ut ett system till datorerna, bill börja där och sen snodde han lite fakta köpte sen dos av några data freaks på 80 talet för endas 28000$! vilket han lugnt har känat ihop nu, men idag så äger Microsoft liten del av macintosh. och macintosh är lite lodigare om man ska spela spel på dem men att designa saker är den bättre än Windows, då menar jag macintoshs IMac, det är den som alla andvänder när man gör spel...

13 Mar 2004

Ja kan säga bättre va en macintosh ä.

Det ä bara skit.

om man är bra på design så ska man ha en mac

16 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

haaaaaa

det första stora företaget som gav ut ett system till datorerna, bill börja där och sen snodde han lite fakta köpte sen dos av några data freaks på 80 talet för endas 28000$! vilket han lugnt har känat ihop nu, men idag så äger Microsoft liten del av macintosh. och macintosh är lite lodigare om man ska spela spel på dem men att designa saker är den bättre än Windows, då menar jag macintoshs IMac, det är den som alla andvänder när man gör spel...

F*n vad häftigt!

Jag visste inte att Bill Gates jobbade där förut!

Nivå 0 · Nykomling

va inte unix först

Nivå 0 · Nykomling

en skitmaskin... <_<

17 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Kan nån skciak en bild på mac?

Nivå 0 · Nykomling

jag tror att nån visade en sida på det i nån annan mactråd

18 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

kan man skapa spel på mac??? då e det kanske itte så dumt ändå! jag visste itte nåting om mac förut...

21 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

va inte unix först

nej, mac var först. tror jag. iallafall vad jag kommer ihåg efter jag forskade om mac och microsoft

Ä det roligt att gjöra egna spel

dålig data fast Mac är mest till arbete o sånt

Nivå 0 · Nykomling

fast mac e bra till vissa spel osså...

30 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

dålig data fast Mac är mest till arbete o sånt

egentligen är mac lika mycket hem/familjedator som pc:s windows xp, kolla bara apple.se så ser man direkt, men mac är ju fruktansvärt bra till bildredigering eller annat sånt roligt jobb. pc är typ till tråkiga bokförings jobb eftersom den är så begränsad
3 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

sluta säga mac är skit , mac är lodigt och mac är sunkig speldata :angry: jag spelar nästan ALLTID på mac förutom när jag lanar och ibland kör jag cs med botar

18 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Mac äger pc linux och resten det är allt som behövs...

och förresten så va inte mac den första datorn, bara den första persondatorn. det ända dåliga med mac är att det finns så lite spel.

lets face it'...

Mac = Design

Linux = Kodning

Unix = Industry

Solaris = Film

Windows = Skit

↗ till inlägget

och förresten så va inte mac den första datorn, bara den första persondatorn. det ända dåliga med mac är att det finns så lite spel.

lets face it'...

Mac = Design

Linux = Kodning

Unix = Industry

Solaris = Film

Windows = Skit

Vadå att windows e skit?! Mac är ju så himla sämst :angry:

19 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

lets face it'...

Mac = Design

Linux = Kodning

Unix = Industry

Solaris = Film

Windows = Skit

hum, har du änst provat det?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in