det är så tråkig med vissa gör medlemar som dom bara skriver kånstiga saker och spammar snälla sluta med det
Vem Äger D/p?
Någon som vet hur man byter på pokemon diamond vill byta från min pearl till min diamond hur gör jag
asså i PC (No$gba)
Men bumpa inte än 2 månader gammal tråd, gör en egen tråd istället ;) .
jag har en router men kommer ändå inte in på wi-fi eller får nån friend-code.
behöver man något speciellt?
Har du ställt in Wi-Fi inställningar på din DS?
nej, vart gör man det?
På huvudmenyn finns det tre alternativ, Continue, New game och Nintendo WFC Settings.
Välj Nintendo WFC Settings.
Det stod att det inte funkar med den routern.
OK, är det någon kryptering på routern?
För Nintendo DS klarar bara okrypterat och WAP-kryptering.
tjaa y'aal (; Heter fahim å min friend code är 184810754954 nån som vill köra lr behöver byta nått just nu ? :P
ja addar dig fahim min fc är 3222 4985 4835 :D
Till MolleMan: Pal Park ligger i en skog men du måste tillbaka till sandstaden och du kommer dit genom att cyckla/gå/flyga sen går du ner till havet och andvänder surf och sen är det bara att leta det fick jag göra.
hur addar man?
Gå in på Key Items i din Bag och välj Pal Pad.
Någon som vill dra en match för skoj skull? :) Skriv gärna er FC också om ni har lust.
namn:zeezed
min cod är 2707 1132 2654
↗ till inläggetNågon som vill dra en match för skoj skull? :) Skriv gärna er FC också om ni har lust.
jag vill Euphoria
↗ till inläggetär det nån som har en garchomp som vill byta jag vill gärna ha en
jag har lv84
↗ till inläggetfinns ingen men gå till wind walley på fradagar då finns en därNågon Som vet Var Jag Kan Se En Tränaren Med Drifloon?
↗ till inläggetDet finns visst det en tränare med Drifloon. Men den är i Hearthome-gymmet, så om du har klarat det gymet kan du inte möta tränaren.↗ till inläggetfinns ingen men gå till wind walley på fradagar då finns en därNågon Som vet Var Jag Kan Se En Tränaren Med Drifloon?
Komigen grabbar, det måste finnas fler som vill battlas. Jag söker wi-fi battles, ngn som kan åtminstone ställa upp? ^_^
jag kan!
namn: RAX
fc: 4983 2465 7834