💬
Logga in
Fuska.se

Ny Hårddisk

25 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

Lite svårt att veta exakt vad det är utan att veta vilken BIOS typ du har men efter lite googlande så;

Första: kan vara "RAM-minnet sitter fel"

Andra: kan vara problem med grafikkortet

Dock får jag inte riktigt ihop det, de två olika sätten att pipa är till olika slags BIOS... om du inte råkar ha ett BIOS från IBM.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #22

Jag vet inget om mina BIOS >.<

Men det är ingen märkersdator eller något, utan jag gick till en ställe å sa ett jag ville ha en skaplig speldator så satte de ihop den..

Nivå 6 · Fuskare

Det är i sånna här fall man älskar mitt mobo, har helt enkelt en röst som säger "CPU f*n FAIL" så vet man ju vad som är fel ^^

Du skulle kunna prova att byta plats på minnena, om du har 2st, annars byta slot på det du har. Kom ihåg att jorda dig bara, minnen är känsliga för statisk elektricitet.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är i sånna här fall man älskar mitt mobo, har helt enkelt en röst som säger "CPU f*n FAIL" så vet man ju vad som är fel ^^

Usch, är rösten inte på svenska? Så krångligt.... :unsure:
1 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Usch, är rösten inte på svenska? Så krångligt.... :unsure:

Haha, väldigt, är en kvinnoröst till och med, blir ju helt till mig i trasorna bara för att jag kör CPU fläkten genom en fläktkontroller ;)
2 Aug 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #26
↗ till inlägget

Du skulle kunna prova att byta plats på minnena, om du har 2st, annars byta slot på det du har. Kom ihåg att jorda dig bara, minnen är känsliga för statisk elektricitet.

De vågar ja nog inte xP

Så det blir nog till att lämna in den idag eller imorgon..

Men tack så mkt för all hjälp iafa^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in