↗ till inläggethm, detta fourm är om Battlefield. inte star wars. ville bara upplysa dej om det.Hej vilken server kör ni på jag kör på net at once, tv2 eller bredbandsbolaget
Vilken Server
Battlefield Gotland#6 eller vad den heter. också ibland på TV2 servrarna och Pelikaista ( finländsk server ).
Jag brukar spela på Tv2 - 38, Tv2 - 39, Foofight och tum eller nåt sånt
Som ni ser e jag en karkand nörd :rolleyes:
KARKAND FTW
hehe jag spelar oftast på 0-ICB moddet weapons då får man alla vapen utan att behöva uppdatera själv d e bra träning :P
battlefield gotland 7
Battlefield Gotland! :wub:
bredbansbolaget
kör väll på olika, har spelat på gotlands servern.
lite olika men mest på TV2 servern
olika
Har ingen favorit server, så det blir väll random ^^
↗ till inläggetBattlefield Gotland#6 eller vad den heter. också ibland på TV2 servrarna och Pelikaista ( finländsk server ).
Samma här
Eller den där -=NL=- eller vad dte är (;
bredbansbolaget
Noobs only ftw! lol xD
Jag fattar inte hur man hittar servana
hjälp
↗ till inläggetmultiplay>update>servrar :)Jag fattar inte hur man hittar servana
hjälp
För mig står det både på svenska men menar du Mulitplayer, Uppdatera lista, sedan välja en server
↗ till inläggetaa, typ :PFör mig står det både på svenska men menar du Mulitplayer, Uppdatera lista, sedan välja en server
TV2, Gotland och lite random.
↗ till inläggetJa, kolla sedan att du är ansluten till internet, annars så får du inte fram några servers.För mig står det både på svenska men menar du Mulitplayer, Uppdatera lista, sedan välja en server