Kommer det att komma ett till elder scrolls spel och nån som vet när isåfall, och vilka konsoller det kommer till? :unsure:
The Elder Scrolls
Ganska säker på att det kommit en expansion som heter Shivering Isles (till Oblivion), dock ingen aning hur man får tag på sånt på XB.
öh va f*n? man köper expansionen? och nej det kommer inget nytt elders scrolls ( 90% säker )
( ps va f*n hände med tjabbo hotel? )
Jag är däremot 90% säker på att det kommer ett till.
Har hört att det ska komma ett nytt.. Om sisådär 5-6 år.. :S
Tror inte det kommer men expansioner kommer det säkert dyka upp av i massor.
Tror nog de släpper ett till TES men det kan nog dröja ett tag, nu längtar jag till en online mod som fungerar bra :)
online mod kommer nog ta minst 2 år till innan den blir bra... och jag har läst att shivering isles var sista expansionen
http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000JGU0VE.01._AA280_SCLZZZZZZZ_V39832576_.jpg
Är inte detta den senaste expansionen?
hah nej det är det inte
↗ till inläggethttp://ec1.images-amazon.com/images/P/B000JGU0VE.01._AA280_SCLZZZZZZZ_V39832576_.jpg
Är inte detta den senaste expansionen?
Det där är inte ens en expansion. Den senaste expansionen är Shivering Isles.
Men det är ju IV?
knights of the nine är ingen expansion, det är mer ett paket med små saker.
shivering isles är oblivion 4 the elders scrolls första och enda och sista expansion, den har en ny värld, nya rustningar, nya människor och allt som en expansion pack ska ha.
Knights of the Nine är ett pack med diverse mods man kan ladda ner gratis från nätet.
Shivering Isles är den senaste expansionen och man laddar ner det på Marketplace med Xbox
Hur mycket tar den på hårddisken?
In och kolla på Marketplace själv, det är inte så svårt ;P
Själv vet jag inte hur det är med Oblivion på Xbox 360 men på datorn kan man ju ladda ner hundratals moddar och då få en himlans massa nya quests, vilket gör att spelet inte slutar när du klarat allt orginal "stuff" :)
Men nu ska jag nog få mitt Oblivion till min 360 imorgon eller på Onsdag, så äntligen Oblivion i HD :rolleyes:
↗ till inläggetKnights of the Nine är ett pack med diverse mods man kan ladda ner gratis från nätet.
inte gratis. förresten är knights of the nine på gränsen till expansion.
Menade inte att Knights of the Nine är gratis utan moddarna man får i den, vet dock inte om man kan ladda ner mods till 360 versionen. :o