Ayalah Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Jag har lite problem, jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag har varit i världen med plåtfisken och har låst upp notdörren på 260noter. Jag kommer där inte vidare. Kommer till ett rum med spindelväv för dörrarna jag inte kommer igenom och kommer till ett snöfyllt rum, med en låst dörr. Men jag har ingen nyckel...Någon som kan hjälpa mej?? :unsure:
JonteFire2 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Du ska till bubblegloop swamp. du ska INTE gå in till i banan, du ska kolla till vänster om banan och där är det en liten tunnel du ska gå in i men det är grönt vatten där så ta på dig stövlarna... när du har gått färdigt gången så kommer du till lite snö och där är det en tavla som du ska öppna den snöbanan med
Ayalah Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Du ska till bubblegloop swamp. du ska INTE gå in till i banan, du ska kolla till vänster om banan och där är det en liten tunnel du ska gå in i men det är grönt vatten där så ta på dig stövlarna... när du har gått färdigt gången så kommer du till lite snö och där är det en tavla som du ska öppna den snöbanan med Tack, men jag kan inte ta stövlarna än, hr inte hittat honom så jag kan göra det. Var finner jag honom?? MVH Mia
JonteFire2 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Du lär dej det i bubblegloop swamp nära plattan som du startar vid :D
Ayalah Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2007 Hallå igen! Tänkte om nån kunde hjälpa mig ännu en gång. Är nu i ökenvärlden, hur gör jag för att ge trädet vatten??
JonteFire2 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Skrivet 14 Augusti 2007 jag kom inte ihåg riktigt, men jag tror att du ska hitta en kamel på nåt ställe så hoppar du det där rumphoppet på den och den försvinner också går du till trädet och den är där så gör du samma sak tror jag ;)
Kuzune Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Skrivet 14 Augusti 2007 Du måste få Gobi dit (han är en kamel). Sök upp honom, han är ute på en ö i kvicksand, som en flygande matta åker runt. Gör en Beak Bust (Z i luften) på honom, så springer han till början av världen, där trädet är. Gå dit och gör en Beak Bust på honom igen, så sprutar han ut vattnet på trädet.
Rekommendera inlägg