Jag har ingen shiny
Pokemon Diamond
Jag har typ 300 Shinys (clonat) :mellow: :lol: :D :P .
har du action replay man måste väll ha det för att clona i fall du inte har action replay säg hur du clona
↗ till inlägget↗ till inläggetJag ville byta en shiny med dig men du ville inte.på youtube så gjorde dom nån sak man pokeradar så dom fick shiny
va det har du inte sagt
Jo,jag tänkte byta en Shiny Lanturn men du ville inte.
ska vi byta nu
↗ till inläggetKan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn?ska vi byta nu
Om jag har en naturlig pkmn som inte blivit hackad från AR men jag har hackat lite i statusen och gett attacker som den i vanligtvis inte kan, är det mot lagen också? -_-
ja, då är den hackad ;O
↗ till inlägget↗ till inläggetKan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn?ska vi byta nu
förlåt jag tror jag har byt bort din arcinine på wifi :( men du kan få en mewtwo istället i lv 84
jag tar mightyena shiny så får du en i lv hundra
Många har haft hackade pkmn i matcher via Wifi, alltså tyder det på att Nintendo inte kollar direkt vikka pkmn man använder, right? Då är frågan: hur stor är chansen att de undersöker ens pkmn?
↗ till inlägget↗ till inläggetska vi byta nu
Kan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn?
förlåt jag tror jag har byt bort din arcinine på wifi :( men du kan få en mewtwo istället i lv 84
jag tar mightyena shiny så får du en i lv hundra
Gör inget att Arcanine är borta men nu går jag in.