Ja samma attacker om man inte utvecklar den.
Vilken Pokémon?
Då är gyrados ett bättre val om man frågar mig då :lol:
Jag tränar inte i ligan, för jag ev tränar, då vill man inte köra ligan efter det.
Vf det?
För att om man tränar i gräset i fight arena är det bättre, då vinner dem själva, och exp.share ber bara halva exp:et.
ok men det är går snabbare med Exp share
Nepp, de får mycket mindre då.
Dem får mindre experience points och mindre av alla stats.
Absoluta favorit: Bagon
Sötast: Numel
Onödigast: Magikarp elelr i värsta fall Abra
Starkaste: Groudon
Tuffast: Har alltid gillat Venosaur
Fulast: Castform är inget vidare
Okay där var det lite variation på pokémon.
Castform är väl inte den snyggaste ne.
Man får inte Sämre Stats Dream On
Amatörer, jag trodde att du var smartare än så, Agiyr. Exp.share minskar inte på statsen, det finns ingen hälften eller fjärdedelar, exp.share ger full exp. -_- Man måste inte träna de med exp.share, man kan också lägga de i dagiset tills de uppnått antal lvl för att kunna klara sig ensam i gräset. Dagiset påverkar inte EV träningen.
Castform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunder, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :)
↗ till inläggetCastform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunderbolt, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :)
↗ till inläggetVilken lvl??Castform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunder, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :)
För att få bra stats ska man bara träna vanligt och ge protein och sånt eller kan man göra något annat så dom får bättre stats?
sötaste? Chikorita
coolast? Blaziken
onödigaste? Magikarp(om man dock inte utväcklar den)
starkaste? Mew es ist the ultimate 8D (orly?)
snyggaste som shiny? Ingen aning.
Tuffaste? Weavile
Fulaste? Tja ni, det finns de pokemon som Nintendos pokemon designers jobbade illa på :P
och vilken är din totala favorit? TYPHO! rawr~
EDIT: Tar tillbaka det jag sa om Magikarp.... http://www.youtube.com/watch?v=Ban5uv5v72c
:o OMG A MAD MAGIKARP
Wow O_O