💬
Logga in
Fuska.se

360 Har Bättre Grafik!

37 svar · startad

Tjena grabbar....och tjejer glömde bort er!.... man har bevisat att xbox 360 har bättre grafik än playstation 3

kolla länken:http://www.gamespot.com/features/6162742/p-8.html?page=1 extra glad för! :lol:

7 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Men det visste man ju f*n innan de lanserade PS3an :P

Vad kan Sony göra som är bättre än MS?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jämför man t.ex. Motorstorm med Forza Motorsport 2 så har ju Motorstorm till PS3 lätt bättre grafik.

Nivå 7 · Fuskare

Ja, men det beror kanske på att de som gjorde Motorstorm satsade mer grafik än Turn10

Nivå 5 · Fuskare

Heja 360!! :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja, men det beror kanske på att de som gjorde Motorstorm satsade mer grafik än Turn10

Man kan inte säga så. Tänk om det hade låtit så varje gång man jämförde grafiken mellan spelen; "Ja, men den utvecklaren med sämst grafik satsade inte på grafiken".

Nivå 5 · Fuskare

Dom säger ju själv på Forza att dom inte satsa så mycket på grafiken.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Dom säger ju själv på Forza att dom inte satsa så mycket på grafiken.

Läst det jag med. Men det är inte konsollerna som gör hur bra spelen ser ut, de sätter bara gränserna för max. snygghet xD

när ska folk fatta att PS3 har bättre grafik än 360?

Nivå 7 · Fuskare

Om du hade läst artikeln från GameSpot så hade du fattat att det handlar om på vilken konsoll det ser bäst ut och jag tror att det bara är spel som finns till flera konsoller och de ser (nästan) aldrig lika bra ut som de som bara är till Xbox, PS3 eller Wii.

[EDIT] Äntligen slipper man undan "Mini" framför Fuskare xP

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

evigt tjat om grafik, vem bryr sig? det är väl spelen som allt går ut på?!

8 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Nja, blev själv liiiiite lite missnöjd med grafiken på Oblivon på min 360, hade förväntat mig lite bättre, dock är den jättebra, men spel som Alan Wake och Bioshock som bara kommer till Windows och Xbox 360 kommer utklassa PS3ans grafikgränser för tillfället iallafall :D

9 Aug 2007

Men åh. Vi jämför Motorstorm med forza motorsport.. För båda dem satsar på grafiken. Då är Motorstorm MYCKET snyggare. OCH ps3 har ju ändå kommit ut alledes nyss.. Så släng er i väggen 360-fanboys

Nivå 7 · Fuskare

Vi ha nyss sagt att Turn10 som gjorde Forza 2 Inte satsade på grafiken... <_<

Nivå 4 · Lärling

Att jämnföra grafiken mellan konsoller går bara att göra i spel som kommer till båda konsollerna!

Nivå 1 · Novis

360 POWER!! B)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Att jämnföra grafiken mellan konsoller går bara att göra i spel som kommer till båda konsollerna!

Och det var det som gamespot gjorde i tester här innan.

10 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Jo jag vet, och enligt de har 360n bättre grafik, tycker det är kul att höra, men det jag sa var riktat mot InTech också ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo jag vet, och enligt de har 360n bättre grafik, tycker det är kul att höra, men det jag sa var riktat mot InTech också ;)

Jo jag förstod det men ville bara tilläga.

11 Aug 2007
Det var ju kul att höra, om det nu är så. Sen kan jag hålla med InTech även om jag nu är en såkallad "360-fanboy".

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in