DarknessGuy Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Nu har jag spelat i typ 1-2 timmar och letat efter den här "Maratonlöparen" som man ska sälja bunny mask till men jag hittar inte honom!!Jag har hört att man ska springa efter honom på dagen och prata med honom på natten när han vilar men jag hittar inte honom då han springer!!! :huh: Jag skulle gärna villja få ett (några) bra svar på var han brukar vila och var han brukar springa och varifrån han börjar springa & jag vill gärna också veta när han börjar springa!! Skulle uppskatta snabbt svar! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 man måste ha klarat 3 templet tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 man måste ha klarat 3 templet tror jag åhhh ok :o :huh: det måste jag ha glömt för det var så länge sen jag spela sist man måste ha klarat 3 templet tror jagåhhh ok :o :huh: det måste jag ha glömt för det var så länge sen jag spela sist men tack för svaret!! om någon annan tror nåt annat såg det till mig!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Ja, han kommer fram när du har klarat Jabu-Jabu. Han springer runt Lon Lon Ranch, mest på stigarna, så ställ dig bara nånstans på stigen runt LLR och vänta på honom, och när du ser honom så jagar du honom tills han stannar. Då kan du prata med honom och sälja masken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 mm, när det blir natt så stannar han för att vila ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 mm, när det blir natt så stannar han för att vila ;)tack för svaren allihopa! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 sjung dag-och-natt- sången om du vill att det ska gå fortare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg