💬
Logga in
Fuska.se

Crysis

9 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

ja alla vet att crysis kommer ÄGA men många tänker ooh nej det kommer ut i november hur ska jag kunna vänta.

men jag har svaret (för vissa)http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-Crysis-PC-DVD/dp/B000FN5ETO/ref=pd_bbs_sr_1/203-7532487-3200708?ie=UTF8&s=videogames&qid=1186468591&sr=8-1

det kommer ut den fjortonde september i UK !!!!!

Japp.. Och 28 September i sverige ;)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

jaha... där ser man... tack för rättningen

det kommer bli gött så länge datorn inte brinner upp.

Nivå 3 · Lärling

Såg det på dreamhack summer, skit snyggt man kunde se as snygga tryckvågar o allt möjligt ^^

Recensenterna älskar det.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det var längesedan man hörde talas om ett spel som man bara känner "Jag måste ha det!" om. Crysis är nog det första sedan Need for Speed Hot Pursuit 2 för min del. Sjuk grafik! Nån som vet om det använder DX10?

japp de är directX.10 som de satsar på men gör en för DirectX.9 ochså så äldre datorer kan njuta av de oxå.

8 Aug 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

hehe mitt grafikkort har bara DirectX 8.0 :P

Ska nog köpa en ny dator senare..

ja jag kommer nog också köpa en ny dator till november. I november kommer ju både Crysis och assasins creed ut så...

det roliga är att många sidor (gametrailers t.ex) har gett grafik-priset till COD4:MF inte crysis.

och själv tycker jag det ser bättre ut än crysis, det har mer stämning och bättre arkitektur. crysis är abra som far cry fast snyggare grafik.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in