💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon D/p

4 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

För att få National Pokedex läste jag att man måste se alla 150 pokemon i Sinnoh Pokedex (alltså inte manaphy). Stämmer det? isåfall så hur ska man kunna se alla starter pokemonen, då måste man ju ha kompisar eller andra så att man kan göra det...

Nivå 3 · Lärling

Alla 150 pokemon ska gå att se i spelet. Hur, vet jag dock inte. ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

För att få National Pokedex läste jag att man måste se alla 150 pokemon i Sinnoh Pokedex (alltså inte manaphy). Stämmer det? isåfall så hur ska man kunna se alla starter pokemonen, då måste man ju ha kompisar eller andra så att man kan göra det...

Du behöver inte se event pokisarna heller. MEn liksom du ser ju pokémon när du möter tränare

8 Aug 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du behöver inte se event pokisarna heller. MEn liksom du ser ju pokémon när du möter tränare

Tränarna har starterna du inte har sett.

16 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

jag vet det nu, upptäckte det. men när jag startade ämnet hade jag inte spelet :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in