↗ till inläggetMen seriöst.
Du måste verkligen lägga till Neon Genesis Evangelion.
Jag hoppas du inte missat den serien.
Jag vet vad det är för serie och kanske.
↗ till inläggetMen seriöst.
Du måste verkligen lägga till Neon Genesis Evangelion.
Jag hoppas du inte missat den serien.
Jag vet vad det är för serie och kanske.
Sidan håller på att dö.. Vad ska jag göra för att förbättra sidan!? Och sen måste jag nå ut till rätt grupp som det inte har så gått så bra med.. Och ursäkta för dubbelinlägg.
Att skapa en mangasida var en dålig idé om du satsat på att få många besökare -_-
Gör den på engelska istället så kanske du får lite fler besökare?
↗ till inläggetAtt skapa en mangasida var en dålig idé om du satsat på att få många besökare -_-
Nej, tyvärr. Finns många och då menar jag MÅNGa manga hemsidor på engelska medans inte så många på svenska.. Så därför har jag större chans att bli stor genom att ha den på svenska?
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt skapa en mangasida var en dålig idé om du satsat på att få många besökare -_-
Nej, tyvärr. Finns många och då menar jag MÅNGa manga hemsidor på engelska medans inte så många på svenska.. Så därför har jag större chans att bli stor genom att ha den på svenska?
Och det har vi ju märkt under den senaste tiden ;) Sluta kämpa med något som inte fungerar- Prova olika saker på din sida och se vad som funkar bäst.
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt skapa en mangasida var en dålig idé om du satsat på att få många besökare -_-
Och det har vi ju märkt under den senaste tiden ;) Sluta kämpa med något som inte fungerar- Prova olika saker på din sida och se vad som funkar bäst.
Men VAD är det som inte fungerar?
↗ till inläggetMen VAD är det som inte fungerar?
Din sida?
↗ till inlägget
.... Ja..ja.. Men problemet är att jag inte vet vilka "saker" jag ska pröva!
Skaffa en riktig .se eller .nu domän och betala för lite prisvärd reklamplats? Överväga namnbyte (Manganim är lite fantasilöst och originellt).
Layouten är en s.k "Småcommunity layout" - En smal layout får en inte att registrera sig-> Titta på sidan och fråga dig själv om du skulle blivit medlem på en sida som den där om du bara råkade klicka dig in på den.
Skaffa en bred och enkel layout :)
Och du borde skaffa en bättre gratishost :P Jag rekommenderar Newsit.es :D
↗ till inläggetSkaffa en riktig .se eller .nu domän och betala för lite prisvärd reklamplats? Överväga namnbyte (Manganim är lite fantasilöst och originellt).
Layouten är en s.k "Småcommunity layout" - En smal layout får en inte att registrera sig-> Titta på sidan och fråga dig själv om du skulle blivit medlem på en sida som den där om du bara råkade klicka dig in på den.
Skaffa en bred och enkel layout :)
Och du borde skaffa en bättre gratishost :P Jag rekommenderar Newsit.es :D
Varför? Min host är bra nog xD Men har märkt att McAfee SiteAdvisor tycker att sidan är "röd".. För att hosten som jag har är länkad till "röda" sidor ._. Men det händer bara om man går in på sidan med original adressen. Har också övervägt att skaffa en .se adress för ca. 120kr per år från Loopia. Och ja, jag ska försöka göra om layouten ^^ Men behöver inspiration.. ^^
↗ till inlägget
Nej, faktiskt inte. Det har blivit utnämnt till att ha dom snabbaste servrarna ;) Det är bara bilderna som gör att det blir långsamt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in