💬
Logga in
Fuska.se

Hur Det Är Att Vara Moderator

104 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla

ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då?

Senast ändrad:

15 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling

Det är nog ganska colt, att vara en mod, men de kan ju inte göra lika mycket som en mod på...Ja här på fuska som ex, eller jo om inte de är mod på forumet också på runescape.

16 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

Alla moddar hittar du på:Denna länk. :)

Det finns typ 500 mods.

Men tyvärr finns inte dom nya moddarna tror den är 1 år gammal...

Senast ändrad:

Jag frågade en modde

han sa knappt nårra kvar

18 Sep 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #105
↗ till inlägget

fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla

ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då?

tack fattar inte varför dom gjorde en sån stor grej av det hela.... jag var lvl 62 när jag blev mod och det var min main som blev mod eftersom jag var inloggad på han då, och nej jag kan inte tela mig även om nån behöver hjälp MVH ALE :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in