Zhark Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jaha, snart börjar skolan igen. Vad tycker ni om det? Bra eller dåligt, roligt eller tråkigt m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Tillbaka till datortekniken, wihiiiii :gitarr: Svenska, Religion, Projektarbete :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 trokigt!!!Bläää :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Tillbaka till datortekniken, wihiiiii :gitarr: Svenska, Religion, Projektarbete :verymad: Samma här, PA kan ju vara kul, men religion, usch, sen är min svenskalärare mongo;D Men men, får ju alla roliga datorkurser iaf;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det är förjävligt. Börjar åttan, och det enda jag egentligen ser fram emot är elevens val. Fast om jag inte fick Datorkunskap där så ser jag inte fram emot något. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Vad ska man säga. Det kanske inte är störst fel på skolan men det är betydligt roligare hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 skolan ka ta sig >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Förjävligt. Att man börjar ny skola med nya folk är väl kanske lite kul men jag vill vara hemma o spela dator ju ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 hmm, fel forum..... men endå tycker jag att det är ganska bra (egentligen dåligt om man inte ser det så här):, för nu är det inte långt till hcokeysäsongen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Förjävligt. Att man börjar ny skola med nya folk är väl kanske lite kul men jag vill vara hemma o spela dator ju ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det blir väl både roligt och tråligt på sina håll. Om man kollar på schemat så ser man det mer positiva, och tänker man på att man ej har något projektarbete, kan man likaväl joina morsan i skogen. Fast sedan finns det ju idrott och engelska också :) Religion blir även nytt, var i högstadiet senast. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Kul, betygen börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.